Spring naar bijdragen

Norman Barrington Caroline zomer 1973


Gast

Aanbevolen berichten

Revitalised gereanimeerde recording opname.

Caroline summer 1973.

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-4NKBEJ6DELJX.mp3

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-VDIOI4IT6UE4.mp3

Paul de Haan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vraag me ook af of 28 juni wel klopt. Volgens de berichten (bv Offshore Radio van Gerry Bishop) ging Caroline op 26 juni al uit de ether wegens problemen met de generator om pas in juli terug te komen, als Radio Atlantis en Radio Seagull.

Ik luister 'm binnenkort wel een keer af om te kijken of er clues zijn.

Jan-Fré

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Paul,

Wat ik er zo snel even van hoor is de kwaliteit prima !

Maar als ik het "opberg" wil ik er altijd als het even kan een "eigenaar" bijzetten. Weet jij wie?

Juul

Geen idee Juul, het zit in mijn archief, wat ik doe is de geluidskwaliteit opkrikken voor onze ouder wordende oren.

Ik ben op dit moment bezig met mijn twee favorite stations 390 en Caroline.

Wat gedaan is upload ik dan voor een ieder die het horen wil.

Paul


Ik vraag me ook af of 28 juni wel klopt. Volgens de berichten (bv Offshore Radio van Gerry Bishop) ging Caroline op 26 juni al uit de ether wegens problemen met de generator om pas in juli terug te komen, als Radio Atlantis en Radio Seagull.

Ik luister 'm binnenkort wel een keer af om te kijken of er clues zijn.

Jan-Fré

Okay Jan Fre, we lezen het dan wel. Persoonlijk let ik daar niet op en post het met de datum die er bijzit, of dat correct is check ik niet.

Paul.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het Hans Knot' boekje "20 jaar Radio Caroline" staat op blz. 90: "Later in de maand ontstonden opnieuw problemen met de generatoren, voor het eerst viel de zender uit op 23 en 24 juni. Op de 26ste juni begaf de generator het om ongeveer kwart voor zes in de middag. Caroline zweeg andermaal". Op blz. 91 staat beschreven dat vanaf 10 juli 12.15 uur er testuitzendingen te beluisteren zijn en op 15 juli 12.01 uur Radio Atlantis in de lucht is op de 259 meter.

Gr.thijs

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Revitalised gereanimeerde recording opname.

Caroline summer 1973.

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-4NKBEJ6DELJX.mp3

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-VDIOI4IT6UE4.mp3

Paul de Haan.

Geweldig Paul!

Ik zie me nog fietsen van de LTS naar huis en andersom....

Transistorradio (kleine, blauwe Sharp) aan het fietsstuur en luisteren naar Radio Caroline op 389 meter.

Ik kreeg zopas kippenvel toen ik o.a. The Doors hoorde en Norman.... pfff... wat mooi man!

Volgens mij kon je toen vaak bij Caroline 389 de achtergrond geluiden horen uit de andere studio.....

Mieters bedankt voor dit moois: Caroline op 389 meter!

By the way: deze freq. is ook gebruikt door o.a. Radio Sylvania en Radio Mercurius....

Groet,

RHA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geweldig Paul!

Ik zie me nog fietsen van de LTS naar huis en andersom....

Transistorradio (kleine, blauwe Sharp) aan het fietsstuur en luisteren naar Radio Caroline op 389 meter.

Ik kreeg zopas kippenvel toen ik o.a. The Doors hoorde en Norman.... pfff... wat mooi man!

Volgens mij kon je toen vaak bij Caroline 389 de achtergrond geluiden horen uit de andere studio.....

Mieters bedankt voor dit moois: Caroline op 389 meter!

By the way: deze freq. is ook gebruikt door o.a. Radio Sylvania en Radio Mercurius....

Groet,

RHA

Er volgt volgt wel meer uit die periode.

Radio Sylvania en Mercurius? Landpiraten?Waar vandaan ongeveer?

Paul de Haan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6381
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    JanBoer
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.