Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

RTL (2014-07-22) / Beach Party - George Lang

Featured Replies

Geplaatst

Het blijft lekker luisteren naar George Lang met Beach Party, de sfeer die hij neer weet te zetten.

Hier is Beach Party van 22 Juli 2014 via de lange golf : http://www19.zippyshare.com/v/68118781/file.html

Geplaatst

Genieten weer Peter! Staat hier elke avond aan, daarna natuurlijk nog Les Nocturnes, hoewel ik die niet elke dag helaas kan meepakken tot 03:00 ;)

Geplaatst
  • Auteur

Genieten weer Peter! Staat hier elke avond aan, daarna natuurlijk nog Les Nocturnes, hoewel ik die niet elke dag helaas kan meepakken tot 03:00 ;)

Je kan die op RTL gewoon downloaden als podcast : http://www.rtl.fr/emission/les-nocturnes

En je kan je ook gewoon abonneren via iTunes. Lekker lui, kan je slapen en luisteren wanneer je wil :-D

Maar ik moet wel zeggen, hoe "schoon" de podcasts ook klinken, een lange golf opname geeft er iets magisch aan.

Geplaatst

Maar ik moet wel zeggen' date=' hoe "schoon" de podcasts ook klinken, een lange golf opname geeft er iets magisch aan.[/quote']

Mee eens! Vandaag heb ik nieuwe antennekabels door het huis getrokken. Vanavond de boel aansluiten en eindelijk weer eens naar de 234 luisteren. Iets wat zonder buitenantenne niet meer lukt door de vele 'stoorbronnen' in huis (pc, laptops, smartphones, kinderen...)

• 3 weeks later...
Geplaatst

Bedankt Peter

Voor deze opnamen.

Lumie je geluk dat je het kan luisteren.

Hier in Australia is geeeeeeen RTL te ontvangen ook niet een zeer grote buiten antenne.

Je ben een gelukvogel mate.

Groeten Peter Darch Australia

Geplaatst

Feeling very sorry for you Peter. Happily you have got the option to enjoy the podcast from Beach Party, Les Nocturnes, W-RTL Country etc. 

Enjoy the shows!

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.