Geplaatst 27 juli 201411 jr. Wie kan mij helpen aan de juiste datering van de Candlelightuitzendingen door Tom Collins(dus NIET van Jan van Veen)? En wie zou me kunnen helpen aan fragmenten-het liefst natuurlijk langer- van deze Candlelightuitzendingen? Ik was n.l. een trouwe luisteraar en inzender van het programma en zou ze nog eens willen terugluisteren na zo'n 40 jaar:) Alvast hartelijk dank. Groetjes, Hansie61
Geplaatst 27 juli 201411 jr. De 2e uitzending was op 12 januari 1973. Na een paar uitzendingen stopte het om vervolgens op 14 september weer te beginnen. Juul
Geplaatst 27 juli 201411 jr. In mijn herinnering werd de eerste uitzending op de 538 meter afgebroken door een storing en de volgende week nogmaals uitgezonden. Dit zou betekenen dat Candelight al in 1972 door Tom Collins gedaan werd. Gr.thijs
Geplaatst 27 juli 201411 jr. Sorry Juul, In mijn herinnering heb ik wat feiten door elkaar gehaald. Maar bedankt voor de reactie. Gr.thijs
Geplaatst 27 juli 201411 jr. Sorry Juul, In mijn herinnering heb ik wat feiten door elkaar gehaald. Maar bedankt voor de reactie. Gr.thijs Heb ik ook wel eens Thijs. Het is al weer zo lang geleden....... "Naarmate de jaren verstrijken vervagen de herinneringen" zeg ik wel eens. Juul
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.