Geplaatst 1 augustus 201411 jr. Dit document is het verslag van het kamerdebat op 15 januari 1974 waarin o.a. het einde van de zeezenders wordt besproken. Wellicht staat dit document ook ergens op de site van de Stichting Norferney, maar ik ben die daar nog niet tegengekomen. Mijn nekharen gaan weer recht overeind staan als ik dit lees........ Het pdf-bestand met het desbetreffende document heb ik toegevoegd. Gr, Melle Ik zie geen toegevoegd bestand, dus dan maar een link: http://www25.zippyshare.com/v/56441086/file.html
Geplaatst 1 augustus 201411 jr. Dag Melle, Ik heb het wel in audio maar nog niet in deze door jou "aangeboden" vorm. Van de tweede kamer debatten heb ik het wel in geschreven vorm. Groet, Juul
Geplaatst 1 augustus 201411 jr. Niet geheel toevallig kwam ik de audio van de debatten gisteren ook weer tegen, zit in het VOO archief. Wat me opvalt is dat er vandaag de dag in eenvoudiger Nederlands wordt gesproken.
Geplaatst 1 augustus 201411 jr. Het begint wel heel mooi op pagina 259 Toen ik deze file binnenhaalde kwam er ongevraagd een setup.exe mee en ging mijn virusscanner op tilt. Misschien even oppassen dus! Jan-Fré
Geplaatst 1 augustus 201411 jr. En al dat audio komt van deze band(en). Met mijn handschrift van toen............ Het audio heb ik gekopieerd van banden die ik kreeg van Henk Enkelaar van Den Haag Vandaag ( radio). Mijn vrouw werkte nl toen bij de NOS. Ja, zo ging dat hé?
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.