Geplaatst 2 september 201411 jr. Na 9 jaar Q Music maakte Jeroen van inkel gisteren zijn comeback bij Radio Veronica met 'Van Inkel In De Middag'. Hij zet voort wat hij bij Q Music heeft gedaan, maar wel met andere sidekicks en (vanwege het afwijkende format van Radio Veronica) een andere muziekkeuze. Luister en oordeel zelf wat je van de eerste uitzending van Jeroen van Inkel vind. http://www32.zippyshare.com/v/88688273/file.html Gr, Melle
Geplaatst 2 september 201411 jr. Ik heb nog niet geluisterd maar ik vind het zeer zonde dat Somertijd hiervoor heeft moeten wijken. Was een erg leuk programma. Ze wonnen niet voor niets vorig jaar. Ik vind van Inkel een prima jock maar ik mis Somertijd.
Geplaatst 2 september 201411 jr. Wat goed van je dat je er bij zet dat het Jeroen van Inkel is, ik had het namelijk niet gehoord...
Geplaatst 3 september 201411 jr. Jammer van Rob,Van Inkel nou die heeft zijn beste tijd wel gehad,30jaar de zelfde grappen.
Geplaatst 3 september 201411 jr. Die indruk heb ik bij meer mensen. Maar hij is er inderdaad eentje van.
Geplaatst 3 september 201411 jr. Jammer van Rob,Van Inkel nou die heeft zijn beste tijd wel gehad,30jaar de zelfde grappen. Ja, en dan al die jingle en tune verzamelaars die al 30 jaar hetzelfde doen (...) Ik steek gelijk hand in eigen boezem hoor
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.