Geplaatst 4 oktober 201411 jr. Bron: One More Thing website. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 4 oktober 201411 jr. Bron: One More Thing website. Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren Ik heb hetzelfde vandaag gedaan met mijn Samsung. De instructies staan hier : Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren
Geplaatst 5 oktober 201411 jr. Gelukkig kan mijn telefoon alleen bellen en sms'en, dus die is volstrekt oninteressant voor boeven Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren /default_smile.png"> Jan-Fré
Geplaatst 6 oktober 201411 jr. Auteur Gelukkig kan mijn telefoon alleen bellen en sms'en, dus die is volstrekt oninteressant voor boeven Deze inhoud is verborgen. Meld je aan of registreer om deze te bekijken. Aanmelden of Registreren /default_smile.png"> Jan-Fré En zelfs SMS'en doe ik niet.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.