Geplaatst 20 november 201411 jr. KRO-H3-19841007-0600-0700-Peter Koelewijn-Hitjes en datjes (eerste uitzending). http://www32.zippyshare.com/v/75911508/file.html Groet Henk.
Geplaatst 20 november 201411 jr. Top h.roos! Wat leuk om Peter Koelewijn (hoeft geen krans!) weer te horen. Ja, ja hier voor was hij op de KRO woensdag morgen te horen. Die KRO woensdag (en VARA dinsdag) waren wel prachtige radiodagen. Effe denken... O.a. Peter van Dam, Peter Koelewijn, Jukebox, Weeshuis vd Hits en Hans Wijnants! Bedankt voor het plaatsen! Heb je nog meer van de 'KRO woensdag'? Gr., HA
Geplaatst 20 november 201411 jr. Auteur Hotel Amigo heeft mij een mail gestuurd dat bij dit programma geen audio zit maar volgens mij wel als er meer daar last van hebben hoor ik dat graag. Groet Henk.
Geplaatst 20 november 201411 jr. Hotel Amigo heeft mij een mail gestuurd dat bij dit programma geen audio zit maar volgens mij wel als er meer daar last van hebben hoor ik dat graag. Groet Henk. Eerst geen audio. Na een paar keer proberen, had ik wel audio. Misschien lag het hier wel.... dan sorry. Gr., HA
Geplaatst 22 november 201411 jr. Dank je Henk. Hitjes en datjes was niet meer op de woensdagmorgen (7.00-9.00 u) maar op zondagavond. Dit was de allereerste zondaguitzending van 18.00 tot 19.00 uur. Op woensdagmorgen heette zijn programma (okt '83-okt'84) Het Leven Begint Na Zeven. Edwin
Geplaatst 17 november 20187 jr. Kan iemand deze uitzending nogmaals op internet delen aub?? Alvast bedankt. Groeten Alfred
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.