Geplaatst 10 januari 201510 jr. Op de cassette weinig informatie. Alles wat er op staat is 'Radio London', 'Ian Damon' en 'Paul Kay'. Voor de datering doe ik een beroep op jullie. London-IanDamon-PaulKay-1 London-IanDamon-PaulKay-2 Opname uit het archief van Martin van der Ven.
Geplaatst 10 januari 201510 jr. geweldig deze opnames , ben er heel blij mee , temeer daar er vele stemmen te horen zijn van de toenmalige super jocks en de ontvangt was [is] ook super thx a million.
Geplaatst 10 januari 201510 jr. oh ja de datering lijkt mij vlak voor de sluiting van het station om 15:00 uur op 14 Augustus 1967 stopte het station daar er veel afscheids praatjes gehouden worden
Geplaatst 10 januari 201510 jr. London-IanDamon-PaulKay-1 op 00:06 word de tyd gezegt 1:30 en op 0:20 monday the 14 en 0:30 word het laatste uur aangekondigd
Geplaatst 10 januari 201510 jr. Op de cassette weinig informatie. Alles wat er op staat is 'Radio London', 'Ian Damon' en 'Paul Kay'. Voor de datering doe ik een beroep op jullie. London-IanDamon-PaulKay-1 London-IanDamon-PaulKay-2 Opname uit het archief van Martin van der Ven. Het betreft hier de laatste anderhalf uur van Radio London, op maandag 14 augustus 1967. Martin
Geplaatst 10 januari 201510 jr. Op de cassette weinig informatie. Alles wat er op staat is 'Radio London', 'Ian Damon' en 'Paul Kay'. Voor de datering doe ik een beroep op jullie. London-IanDamon-PaulKay-1 London-IanDamon-PaulKay-2 Opname uit het archief van Martin van der Ven. Correcties: 1 is Lee Peters met ook de stem van Tommy Vance in de tape sponsorred show Juicy Fruit Chewing gum show. Daarna begin final hour Ed Stewart en Paul Kay. 2 is vervolg final hour Met Ed Stewart en Paul Kay. Paul de Haan
Geplaatst 10 januari 201510 jr. Dank je wel Vincent en Martin van der Ven voor deze prachtige opnamen. Pierre Addicted To Music
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.