Geplaatst 13 januari 201510 jr. Op dit moment hebben we Golden Radio NL offline staan. We maakten gebruik van een ftp server, maar die werkt niet meer onder Windows 7. Mocht iemand een gunstige oplossing hebben, dan laat het ff weten middels een prive bericht. Zeer bedankt.
Geplaatst 13 januari 201510 jr. Ik zou voor deze gaan: https://filezilla-project.org/download.php?type=server En ik zou in plaats van FTP de optie 'FTP over SSH File Transfer Protocol (SFTP)' kiezen. FTP is een verouderd protocol en niet echt een veilig te noemen. Ook met de Filezilla client is dit eenvoudig in te stellen.
Geplaatst 13 januari 201510 jr. Auteur David hier is er al mee aan het experimenteren geweest, maar totnutoe zonder resultaat en mij lukte het in het verleden ook niet. Ik had een Rhino ServU, maar die doet het niet meer onder Windows 7 Zal overigens regelmatig wat leuks online zetten in het cafe hier. Dat heb je al wel gezien en er komt meer. Heeft iedereen er weer meer plezier aan
Geplaatst 13 januari 201510 jr. Auteur 09.49 van Filezilla geeft men alweer aan als verouderd. De site van hen geeft dat aan als je op help drukt
Geplaatst 13 januari 201510 jr. Gewoon installeren. Filezilla heeft een auto update functie. Ook een veilig gevoel.
Geplaatst 13 januari 201510 jr. Auteur Net geprobeerd, maar ik kan er nu nog niet mee omgaan en toen lukte het mij ook al niet, maar ik ga het opnieuw proberen.
Geplaatst 17 januari 201510 jr. Auteur Vincent... Filezilla meerdere malen geprobeert te installeren Dat lukt niet eens. Virusscanner geeft een thread aan. Helaas verder geen goede oplossing gevonden
Geplaatst 17 januari 201510 jr. Vincent... Filezilla meerdere malen geprobeert te installeren Dat lukt niet eens. Virusscanner geeft een thread aan. Helaas verder geen goede oplossing gevonden Dan is het je virusscanner die ten onrechte dit ziet als een virus. Uitschakelen, installeren en weer aanzetten. Of aan je virusscanner melden dat dit programma geen virus is. Of deze eens proberen: http://www.warftp.org/ Ik heb deze ooit zelf gebruikt en was er tevreden over.
Geplaatst 17 januari 201510 jr. Is wel een goed en mooi programma. Ik gebruik het ook voor onze website. De MAC versie dan.
Geplaatst 19 januari 201510 jr. Auteur Heb gelukkig een oplossing gevonden. Zeer bedankt voor de hulp en ik ga weer es wat zoeken om hier online te zetten.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.