Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

ftp server gezocht

Featured Replies

Geplaatst

Op dit moment hebben we Golden Radio NL offline staan. We maakten gebruik van een ftp server, maar die werkt niet meer onder Windows 7. Mocht iemand een gunstige oplossing hebben, dan laat het ff weten middels een prive bericht. Zeer bedankt.

Geplaatst
  • Auteur

David hier is er al mee aan het experimenteren geweest, maar totnutoe zonder resultaat en mij lukte het in het verleden ook niet. Ik had een Rhino ServU, maar die doet het niet meer onder Windows 7

Zal overigens regelmatig wat leuks online zetten in het cafe hier. Dat heb je al wel gezien en er komt meer. Heeft iedereen er weer meer plezier aan

Geplaatst
  • Auteur

09.49 van Filezilla geeft men alweer aan als verouderd. De site van hen geeft dat aan als je op help drukt

Geplaatst
  • Auteur

Net geprobeerd, maar ik kan er nu nog niet mee omgaan en toen lukte het mij ook al niet, maar ik ga het opnieuw proberen.

Geplaatst
  • Auteur

Vincent...

Filezilla meerdere malen geprobeert te installeren Dat lukt niet eens. Virusscanner geeft een thread aan.

Helaas verder geen goede oplossing gevonden

Geplaatst

Vincent...

Filezilla meerdere malen geprobeert te installeren Dat lukt niet eens. Virusscanner geeft een thread aan.

Helaas verder geen goede oplossing gevonden

Dan is het je virusscanner die ten onrechte dit ziet als een virus. Uitschakelen, installeren en weer aanzetten. Of aan je virusscanner melden dat dit programma geen virus is.

Of deze eens proberen: http://www.warftp.org/

Ik heb deze ooit zelf gebruikt en was er tevreden over.

Geplaatst
  • Auteur

Heb gelukkig een oplossing gevonden.

Zeer bedankt voor de hulp en ik ga weer es wat zoeken om hier online te zetten.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.