Geplaatst 15 januari 201510 jr. Ik zag in een bericht uit 2007 in de nieuwsgroep nl.media.radio dat het toenmalige internet radiostation Radio Mi Amigo een interview met of het levensverhaal van Ben Bode (Radio Paradijs / Radio Monique) heeft uitgezonden. Heeft iemand dat destijds opgenomen? Ik ben er erg in geïnteresseerd omdat ik ben begonnen met het schrijven van een boek over Radio Monique. Wie oh wie????? Jan-Fré
Geplaatst 15 januari 201510 jr. Was dat niet toen we toevallig in Antwerpen 2 dagen op de Norderney zaten ?
Geplaatst 15 januari 201510 jr. Er is op 18 November 2007 een auditief Levensverhaal van Ben Bode uitgezonden op Mi Amigo 259
Geplaatst 15 januari 201510 jr. Misschien eens een afspraak maken met Ben Bode, Jan-Fré? Als hij op praatstoel zit, is je boek snel vol. ;-) Martin
Geplaatst 27 januari 201510 jr. Jan-Fré, Ben benieuwd welke insteek je voor ogen hebt, want het verhaal over Radio Monique is destijds door Walter Zwart al op een uitstekende en uitvoerige manier beschreven. In neem aan dat je hier van de hoogte bent. Hij heeft zeer gedegen onderzoek gedaan, veel hoor en wederhoor toegepast en bijna met alle betrokkenen gesproken. Ieder hoofdstuk kreeg ik destijds te lezen om eventueel te corrigeren, maar dat was zo goed als niet nodig. Feitelijk allemaal juist. Dus ik ben daarom erg nieuwsgierig wat jij er nog over zou willen gaan schrijven. Salut Leendert
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.