Geplaatst 19 januari 201510 jr. Bewerkte opnames, mischien eerder aangeboden-gecleaned, van diverse bronnen.<aging anorak ears> Grondlegger en grootaandeelhouder Don Pierson van Radio London vond Big L toch maar “te gewoontjesâ€, toch nog teveel BBC Light. Hop en Bof dus een tweede schip, Olga Patricia en Swinging Radio England....BOSS RADIO....schreeuwden ze vanaf 4 zeemijlen uit de kust van Frinton Essex......hier is Boss Jock Larry Dean en hou u vast Ron o Quinn in een volgende posting: http://www52.zippyshare.com/v/KF9qxY22/file.html Paul de Haan.
Geplaatst 20 januari 201510 jr. hartelijk dank hiervoor,paul , en mijn zeezenderhart gaat altijd weer sneller kloppen als ik sre voorbij zie komen en deze opname was er inderdaad al , maar je hebt toch de geluidskwaliteit omhoog weten te schroeven geweldig , en blij te vernemen dat ron o queen er ook weer aankomt . thx a million .
Geplaatst 20 januari 201510 jr. Bewerkte opnames, mischien eerder aangeboden-gecleaned, van diverse bronnen.<aging anorak ears> Ligt dat nou aan mijn oren, Paul, of heb je misschien de verkeerde versie gepost? Ik hoor namelijk geen verschil met de opname zoals die eerder bij de buren werd aangeboden. SRE-19660619-1229-1333-LarryDean Martin
Geplaatst 20 januari 201510 jr. Ligt dat nou aan mijn oren, Paul, of heb je misschien de verkeerde versie gepost? Ik hoor namelijk geen verschil met de opname zoals die eerder bij de buren werd aangeboden. SRE-19660619-1229-1333-LarryDean Martin Er gaat wel eens wat dubbel, zou kunnen.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.