Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Boss Jock Larry Dean on the Boss station SRE June66

Featured Replies

Geplaatst
Bewerkte opnames, mischien eerder aangeboden-gecleaned, van diverse bronnen.<aging anorak ears>

Grondlegger en grootaandeelhouder Don Pierson  van Radio London vond Big L toch maar “te gewoontjesâ€, toch nog teveel BBC Light. Hop en Bof dus een tweede schip, Olga Patricia en Swinging Radio England....BOSS RADIO....schreeuwden ze vanaf 4 zeemijlen uit de kust van Frinton Essex......hier is Boss Jock Larry Dean en hou u vast Ron o Quinn in een volgende posting:

Paul de Haan.

Geplaatst

hartelijk dank hiervoor,paul , en mijn zeezenderhart gaat altijd weer sneller kloppen als ik sre voorbij zie komen 
en deze opname was er inderdaad al , maar je hebt toch de geluidskwaliteit omhoog weten te schroeven 
geweldig , en blij te vernemen dat ron o queen er ook weer aankomt .
thx a million . :shy:

Geplaatst

Bewerkte opnames, mischien eerder aangeboden-gecleaned, van diverse bronnen.<aging anorak ears>

Ligt dat nou aan mijn oren, Paul, of heb je misschien de verkeerde versie gepost?

Ik hoor namelijk geen verschil met de opname zoals die eerder bij de buren werd aangeboden.

Martin
Geplaatst

Ligt dat nou aan mijn oren, Paul, of heb je misschien de verkeerde versie gepost?

Ik hoor namelijk geen verschil met de opname zoals die eerder bij de buren werd aangeboden.

Martin

Er gaat wel eens wat dubbel, zou kunnen.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.