Spring naar bijdragen

Station Op 6005 Khz ?


Juul

Aanbevolen berichten

30svqzl.png

 

Zender van Radio 700, staat in Kall, Duitsland. Is 1 kW en wordt aan iedereen verhuurd die ervoor willen betalen

Bron: Please login or register to see this link.

 

Probeer ook eens vandaag tussen 1000 en 1500 uur de testuitzendingen op 6070 kHz. Singnaal komt uit Zuid-Duitsland met volgens zeggen 10 kW. Ook hier kan zendtijd gehuurd worden. Please login or register to see this link.

 

Zondag: 1000 uur: een uur ‘Goldrausch 6070’, 1100 uur: drie uur Bluestar Radio, 1400 tot 1500 uur: 8Radio Ireland. (CET)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

QSL kaart van Mi Amigo,  via Channel 292 (6070 khz),  staat hier al in de kamer.

Zie ook: Please login or register to see this link.

 

En ze zijn (soms) ook te horen via 6005 khz.

Die zender is wél een 'beetje' sterker, dus beter te ontvangen dan 6070 khz.

 

Groet,

 

HA

De hoofdfrequentie van Radio 700/Radio Miamigo is in het winterseizoen 7310 kHz (41 mtr)

De zomerfrequentie is meestal 3985 kHz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ja, denk ik dan. Behalve ik, wie luistert er eigenlijk naar?

Zal wel een beetje "hobby" zijn.  Is niks op tegen trouwens.

ik luister ook en volgens zeggen samen met Juul en mij nog enkele duizenden in Europa !

 

Ik zou overigens nog een keertje een evenement in Rockart met 125 kW vanuit Nauen op 5955 of 5995 kHz willen  doorzetten zodat het in heel Westeuropa te horen is. Moet dan wel op zoek naar een sponsor voor de kosten,maar dat lijkt geen probleem.

Is zoiets bespreekbaar Juul??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De hoofdfrequentie van Radio 700/Radio Miamigo is in het winterseizoen 7310 kHz (41 mtr)

De zomerfrequentie is meestal 3985 kHz.

Radio 700 is een aantal jaren gelden begonnen met uitzendingen op 6005 kHz vanuit Kall en dat doen ze nog steeds. De andere twee frequenties zijn er later bij gekomen. Naast de overname van het signaal van haar eigen fm-zenders in Duitsland verhuren ze ook zendtijd aan derden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik luister ook en volgens zeggen samen met Juul en mij nog enkele duizenden in Europa !

 

Ik zou overigens nog een keertje een evenement in Rockart met 125 kW vanuit Nauen op 5955 of 5995 kHz willen  doorzetten zodat het in heel Westeuropa te horen is. Moet dan wel op zoek naar een sponsor voor de kosten,maar dat lijkt geen probleem.

Is zoiets bespreekbaar Juul??

Jan,

 

Ik ga daar niet over. Moet je bij o.a. Ad zijn.

Maar de echte toegevoegde waarde zie ik niet zo.

 

Als zendamateur vind ik het wel weer grappig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6409
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    wega51
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.