Geplaatst 17 februari 201510 jr. Eens iets heel anders en wat niets met radio te maken heeft. Het is mij al een paar keer opgevallen dat als ik in mijn gmail spammap kijk hier nauwelijks nog spam in terug te vinden is. Waar ik voor een paar jaar terug nog bladzijdes vol spam terugvond, zijn de spamberichten van de afgelopen 30 dagen nu op 1 hand te tellen. Ligt dit nou aan mij of is spam op z'n retour? (ik vind het natuurlijk niet vervelend )
Geplaatst 17 februari 201510 jr. Volgens mij komt dat omdat gmail hele goede spamfilters heeft die nauwelijks nog iets doorlaten. Die berichten krijg je niet eens meer te zien. Dat geldt ook voor veel andere providers. Ik heb zelf nog een gratis account bij een andere, tamelijk obscure mailprovider en daar word ik overladen met verzoekjes om verdachte websites te bezoeken, aanbiedingen om thuis met eenvoudig werk honderden euro's per dag te verdienen, notarissen die zeggen dat mij een erfenis is nagelaten door een verre oom in Nigeria en smeekmailtjes van Russische schoonheden die mij in gebroken Engels vragen of ik alsjeblieft met ze wil mailen, want ze zoeken een lieve man voor onstuimige nachten...
Geplaatst 17 februari 201510 jr. En niet te vergeten de mailtjes van ABN-Amro, Deutsche Bank, Sparkasse en Rabobank dat ik snel op deze link moet klikken omdat anders mijn account wordt geblokkeerd. Niet dat ik een 'relatie' met één van deze banken heb trouwens....
Geplaatst 17 februari 201510 jr. Auteur Ah, ik dacht dat gmail altijd alle spam in de spammap stopt, maar blijkbaar is dat niet meer het geval dus? Zou in elk geval heel veel verklaren
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.