Spring naar bijdragen

Gezocht Veronicauur van Joost Den draaier, 9 aug, 1964


Raytje

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar het Veronica uur daags na het turbulente optreden van The Stones in het Kurhaus gepresenteerd door Joos Den Draaier, met daarin zijn opnamen van het Stones optreden.

Volgens de info moet dit op 9 augustus, 1964 zijn uitgezonden

Wie kan mij helpen ?

 

Gr Raytje

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de "beroemde" tape  van mevr. Deen die een groot deel van het Kurhaus concert opnam destijds staat een stuk uitzending van JMHW op 9 aug.

ik heb kortgeleden de tape, die inmiddels eigendom is van Museum Rockart ,gedigitaliseerd.

Maar nadat ik dat gedaan had dacht ik ;"Is that all there is?"

 

Zonder toestemming van het museum is het voor mij niet mogelijk de tape "vrij te geven"....

 

 

 

 

 

Juul

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ray,

Ik vind het helemaal niet bijzonder, het is zoooo slecht allemaal. Dat zelfs het digitaliseren,  en ik ben Stones fan, schiep weinig vreugde.

Dus achteraf begrijp ik de ophef in Stonesland niet zo.

 

Het bandje van Joost dat in ons archief zit is veel beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het stukje Joost is uit de uitzending, op de "Deen tape",  maar 13'54".  En geen uur.  Wel zit er nog een REM tv opname bij, gemaakt met de microfoon voor de TV.

 

De originele opname tape van Joost zit in ons archief.

 

2n7mgt3.jpg

 

 

Maar ik twijfel toch aan die 9e augustus. Want dat is een zondag en er was niet echt zendtijd voor, of het moest ingelast zijn om 19.15-19.30  uur.

En dan nog moest het op die zondag gemonteerd worden en er moest speciaal gevaren worden naar het zendschip.

Hier het programmaschema voor de   9e augustus.

 

Maar ik zal aan Joost ( Willem van Kooten) vragen of hij de speciale uitzending nog weet..........

 

Groet,

 

Juul

 

 

k9uxzq.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de opnamen van de deentape in mijn bezit, en de van kootenopnamen ook van het kurhaus gebeuren.

Een kennis van heeft een complicatie gemaakt van deze 2 opnamens van het kurhaus met het beste geluid (wat ook matig is uiteraard)

maar ik heb ergens wel eens gelezen dat een dag of 2 dagen erna een uur stones werd uitgezonden met de opnamen van het kurhaus erin.

daar gaat het mij een beetje om.

Ik wacht af

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb inmiddels kontakt gehad met Joost (Willem) en hij acht het volstrekt onwaarschijnlijk dat het 9 augustus geweest is.

Vooral ook omdat er extra gevaren moest worden en dat was best een kostenpost. Hij denk veel later in de week. Want er werd op dinsdag en vrijdag bevoorraad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6411
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    jankwarts
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.