Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Radio Waddenzee wordt: KBC

Featured Replies

Geplaatst

Hallo,

Deze info kreeg ik zojuist binnen:

Frequency changes

Frequency changes for The Mighty KBC We are delighted to announce that from the 1st June 2015, KBC will be heard daily on medium wave. We will broadcast on 1602 kHz between 07.00 – 19.00 CET from transmitters aboard the LV Jenni Baynton. Our Sunday shortwave transmissions will continue on 6095 and we will add an extra hour onto 7375 transmission. To facilitate these latest changes, our Saturday 6095 transmissions will end on Saturday March 28th but all regular shows will be maintained on a new KBC Internet stream which will be available online 24/7. Also, look out later this year for KBC on DAB+ We hope you enjoy our new outlets and will join KBC on MW, SW, DAB+ and Online. Check out our website kbcradio.eu and our FB page facebook.com/TheMightyKBc for all the latest news.

Zie:

http://www.kbcradio.eu/index.php?dir=news/detail&id=403

http://www.radiowaddenzee.nl/

Bij deze wens ik KBC veel succes toe!

Groet,

HA

Geplaatst

DAB+, dan wordt dan zeker alleen in de Noordelijke regio? Landelijk lijkt me wat al te wishful thinking.

Geplaatst

Ik hoop dat alles goed gaat omdat ik toch het nodige respect heb voor de mensen. Maar als ik de geschiedenis van de afgelopen jaren zo zie dan weet ik het nog niet.

Geplaatst
  • Auteur

Ik hoop dat alles goed gaat omdat ik toch het nodige respect heb voor de mensen. Maar als ik de geschiedenis van de afgelopen jaren zo zie dan weet ik het nog niet.

Juul,

Dat heb je keurig geschreven: ... respect heb voor.....!

Groet,

HA

Geplaatst
  • Auteur

Hallo,

Vanmiddag in de 'A2' met kg aan boord naar KBC op 6095 khz geluisterd.

Van mij (en mijn vrouw) mogen ze die 'muziekkeuze + presentatie' wél op 1602 khz uitzenden.

Zeg maar méér muziek uit de jaren '60 en '70 met de nodige informatie over de 'artiesten/bands'.

In afwachting,

HA

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.