Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Verbatim komt met 100 gb-schijf die eeuwig meegaat

Featured Replies

Geplaatst

Duizend jaar maar? En als het na vijfhonderd nu toch kapot gaat? Krijg ik dan mijn geld terug? :angel:

Ik denk dat de toekomst toch eerder bij de online storage ligt. Die wordt namelijk steeds goedkoper. Bij Google Drive heb je nu al 15 GB voor niks en 100 GB voor 2 euro per maand. Over een aantal jaar zet ik mijn zeezenderopnames allemaal in de cloud. Op elke computer of connected device waar ik mijn wachtwoord intyp, kan ik dan naar mijn collectie luisteren.

Geplaatst
  • Auteur

Duizend jaar maar? En als het na vijfhonderd nu toch kapot gaat? Krijg ik dan mijn geld terug? :angel:

Ik denk dat de toekomst toch eerder bij de online storage ligt. Die wordt namelijk steeds goedkoper. Bij Google Drive heb je nu al 15 GB voor niks en 100 GB voor 2 euro per maand. Over een aantal jaar zet ik mijn zeezenderopnames allemaal in de cloud. Op elke computer of connected device waar ik mijn wachtwoord intyp, kan ik dan naar mijn collectie luisteren.

Ja, en als de online store failliet gaat?........

Geplaatst

Euh, daar zeg je me wat... voor zekerheid opslaan bij twee verschillende online stores?

Of ik pak natuurlijk mijn Verbatim HD uit de kast die ik voor zekerheid toch maar heb aangeschaft...

Geplaatst

Dan ben ik wel benieuwd hoe ze die eeuwige levensduur denken te kunnen garanderen.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.