Geplaatst 21 april 201510 jr. bron: Computer idee: http://www.computeridee.nl/nieuws/verbatim-komt-met-100-gb-schijf-die-eeuwig-meegaat/
Geplaatst 21 april 201510 jr. Duizend jaar maar? En als het na vijfhonderd nu toch kapot gaat? Krijg ik dan mijn geld terug? Ik denk dat de toekomst toch eerder bij de online storage ligt. Die wordt namelijk steeds goedkoper. Bij Google Drive heb je nu al 15 GB voor niks en 100 GB voor 2 euro per maand. Over een aantal jaar zet ik mijn zeezenderopnames allemaal in de cloud. Op elke computer of connected device waar ik mijn wachtwoord intyp, kan ik dan naar mijn collectie luisteren.
Geplaatst 21 april 201510 jr. Auteur Duizend jaar maar? En als het na vijfhonderd nu toch kapot gaat? Krijg ik dan mijn geld terug? Ik denk dat de toekomst toch eerder bij de online storage ligt. Die wordt namelijk steeds goedkoper. Bij Google Drive heb je nu al 15 GB voor niks en 100 GB voor 2 euro per maand. Over een aantal jaar zet ik mijn zeezenderopnames allemaal in de cloud. Op elke computer of connected device waar ik mijn wachtwoord intyp, kan ik dan naar mijn collectie luisteren. Ja, en als de online store failliet gaat?........
Geplaatst 21 april 201510 jr. Euh, daar zeg je me wat... voor zekerheid opslaan bij twee verschillende online stores? Of ik pak natuurlijk mijn Verbatim HD uit de kast die ik voor zekerheid toch maar heb aangeschaft...
Geplaatst 21 april 201510 jr. Hoe dichter de data op elkaar staat op een schijf, hoe gevoeliger het wordt met uitlezen. Bij een gebrande dvd die beetje krom is getrokken is de data nog wel aanwezig, alleen niet goed meer uit te lezen. Als er 20x meer op zo'n schijf staat wordt dat probleem alleen maar groter.
Geplaatst 22 april 201510 jr. Dan ben ik wel benieuwd hoe ze die eeuwige levensduur denken te kunnen garanderen.
Geplaatst 22 april 201510 jr. Auteur Dan ben ik wel benieuwd hoe ze die eeuwige levensduur denken te kunnen garanderen. Na bootsen hé. Zo gaat dat altijd.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.