Spring naar bijdragen

VOO - Welke datum hoort bij deze toespraak van Lex?


Aanbevolen berichten

Even terug naar 1978 toen de VOO als aspirant omroep zat te wachten op de C-status.

Bijgaand fragment, een toespraak van Lex Harding, is uitgezonden op Hilversum 3 op vrijdagavond om 19:00 uur.

Ik denk dat het 30 juni 1978 is geweest en ik zoek hier graag een bevestiging van.

De week ervoor hield Lex ook al een toespraak maar was toen schor.

Wie o wie?

 

https://soundcloud.com/armtenrink/lexh678

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Please login or register to see this link.

Kijk eens even, weet ik gelijk de start datum van de actie Boomerang waar ik als vrijwilliger bij betrokken was.

Daarnaast vallen alle quotes en fragmenten die in het VOO archief zitten op hun plaats.

 

Ter illustratie de ruwe opname tussen Lex en André van Duin:

 

https://soundcloud.com/armtenrink/reactie-van-duin-18-02-1977

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de moeite maar het gaat niet om een info cassette.

Het gaat om de radio uitzending!

 

Dus wie weet de uitzenddatum van het fragment in mijn eerste posting?!

​Ok, snap dat het niet om die cassette gaat maar het is wel een aanwijzing omdat Lex die week ervoor verkouden was! die cassette is gedateerd 24 juni maar is natuurlijk eerder opgenomen en aan de hand van de tipparade van die week kom ik tot deze conclusie! hoop dat ik nu wat duidelijker ben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Kijk eens even, weet ik gelijk de start datum van de actie Boomerang waar ik als vrijwilliger bij betrokken was.

Daarnaast vallen alle quotes en fragmenten die in het VOO archief zitten op hun plaats.

 

Ter illustratie de ruwe opname tussen Lex en André van Duin:

 

https://soundcloud.com/armtenrink/reactie-van-duin-18-02-1977

​Mooi tijd van Aktie Boemerang. Heb ik nog alle studiojingles van en de opname van het pakket.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6410
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ljf
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.