Spring naar bijdragen

Radio Caroline 4 september 1977


Gast

Aanbevolen berichten

Op precies de dag dat ik 25 werd hier 7 prima Caroline uren met Stuart R, Roger M en Marc Jacobs.
4 september 1977. Kwam het tegen elders<Aorak> en heb voor aging anorak ears deze 7 uren bewerkt.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Paul de Haan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Links zijn niet aanklikbaar Paul.

Zijn trouwens 25 leuke uren Paul via Azanorak, veel non stop, maar dat kwam door de omstandigheden, misschien kun je de overige gepresenteerde uren van Stuart Russell en Roger Mathews van die dag ook bewerken?

Ben nu aan het luisteren, naar de vroege zondagochtend show, die lekker relaxt klinkt.

 

 

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog eens in de herkansing

 

 precies de dag dat ik 25 werd hier 7 prima Caroline uren met Stuart R, Roger M en Marc Jacobs.

4 september 1977. Kwam het tegen elders<Aorak> en heb voor aging anorak ears deze 7 uren bewerkt.
 
Please login or register to see this link.
 
Please login or register to see this link.
 
Please login or register to see this link.
 
Please login or register to see this link.
 
Please login or register to see this link.
 
Please login or register to see this link.
 
Please login or register to see this link.
 
Paul de Haan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

​Nog steeds niet aanklikbaar Paul!

​Dat begrijp ik maar ik was benieuwd of je ze met plakken en knippen wel binnen krijgt. Ik doe hetzelfde als altijd, begrijp waarom ze niet meer aanklikbaar zijn.

Vind ook dat de openingspagina van dit forum opeens raar oogt met die rubriekindeling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan de reden niet verklaren, maar copy/paste hier en ze moeten nu wel werken:

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

​Citeren gaat niet helemaal goed.

​Hier lukt het prima. Geeft het even Please login or register to see this link.  door met vermelding van besturingssysteem en browser.

Inmiddels werken de links in de posting van Paul ook. Vraagje aan Paul: heb je dit vanuit een tekstverwerker gekopieerd? Zo ja, welke.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

​Hier lukt het prima. Geeft het even Please login or register to see this link.  door met vermelding van besturingssysteem en browser.

Inmiddels werken de links in de posting van Paul ook. Vraagje aan Paul: heb je dit vanuit een tekstverwerker gekopieerd? Zo ja, welke.

​Bij meerdere opnames maak ik even een concept e mail, wanneer alles geupd is knap en plik ik de tekst incl links.

Maar tis opgelost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Paul,

In september 1977 (of was het nu 1976....).

Was er iemand op de (nieuw) bouw o.a. in Winsum (Gr.) die altijd een transistorradio bij zich had.

Waar meestal het geluid van Radio Caroline uit de luidspreker kwam.

Er werkten toen ook Groningers bij ons op de bouw (BBF uit Lwd.).

Die vonden dat maar een vreemde man met die radio "Caroline: Wat is dat voor station'?

Ha, ha...... wat een tijden!

 

Groet,

HA

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

In september 1977 (of was het nu 1976....).

 

​Was 1977, een periode dat de twee Radio Caroline dj's een 24 uurs radiostation aan de gang moesten houden, Steve Kent was eerder 'ziek' van boord gehaald.

"All this occurred during the long eleven weeks stint we spent aboard. Steve Kent was taken badly ill with violent stomach pains and we had to radio for assistance and have him taken off by lifeboat. Luckily, it turned out to be nothing very serious. But it left us two alone to handle the 24 hours of broadcasting and we were more than grateful to our cook who helped us out on those occasions when we felt we were near the end of our tether. We stuck it out this way until the end of September when we were replaced by Mike Stevens, James Ross, Mark Lawrence and Dickie Allen."

Please login or register to see this link.

 

Robin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6411
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    jankwarts
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.