Geplaatst 22 mei 201510 jr. Stom toevallig zag ik bij iemand op 'Facebook' bijgaande foto voorbij komen. Ik moest natuurlijk direct denken aan het programma "Help, er zit een olifant in de tram". Maar de relatie tussen tekening en programma ontgaat me eerlijk gezegd, tenzij ik iets gemist heb... Het kan natuurlijk ook in relatie zijn tot 'Veronica moet aan land' waarbij de olifant een personage uit de politiek moet voorstellen. Wie het weet mag het zeggen. 22 mei 201510 jr. bewerkt door Harm ten Brink
Geplaatst 23 mei 201510 jr. Die relatie is er niet. De laatste Olifant is op 19 juni 1972 uitgezonden. En er is wel een relatie tussen "toettttt" en EEN olifant.
Geplaatst 23 mei 201510 jr. De zwemmende olifant brengt Veronica aan land? Het is een illustratie uit recentere tijden. Zie: http://www.omroepbrabant.nl/?news/78593892/Veronicaschip+kan+naar+Bergen+op+Zoom.aspx Veronicaschip kan naar Bergen op Zoom BERGEN OP ZOOM - Het oude Veronica-zendschip de Norderney kan nog dit jaar naar Bergen op Zoom. Volgens wethouder Ton Linssen is er binnen een paar maanden duidelijkheid over de komst van het tot discoboot omgebouwde zendschip. De boot moet in de Bergse Haven aan het Boerenverdriet komen liggen. Volgens Linssen is de behoefte aan een disco in Bergen op Zoom groot.Het schip De Nordeney ligt al vijf jaar werkloos in de haven van Antwerpen.
Geplaatst 24 mei 201510 jr. Auteur Zo zie je maar weer hoe makkelijk je op een verkeerd been kan worden gezet.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.