Geplaatst 26 mei 201510 jr. Als verzamelaar van die leuke tiplijsten vanaf 2 januari 1965 heb ik een vraag. Worden deze lijsten ook ergens gearchiveerd? Stel dat je bv een lijstje mist of terug wilt kijken, waar zou dat dan kunnen? Het is mooi, dat deze lijstjes alsnog zijn gemaakt. Je komt op die manier veel nummers tegen, die je eigenlijk wel kent, maar ook nummers, die onbekend zijn gebleven. En tot wanneer zijn die lijstjes samengesteld? Tenminste 8 juli 1967 neem ik aan. Vanaf 15 juli 1967 heb ik de tiplijstjes van Rob Out soms bijna onleesbaar of vijf a4-tjes. Vooral in 1969 wisselde het aantal posities per week sterk (tussen 16 en 30). 26 mei 201510 jr. bewerkt door HendrikDelmenhorst
Geplaatst 26 mei 201510 jr. Ja hoor, die lijstjes worden bewaard. Maar ik neem aan dat je zelf "rechter muisknop, afbeelding opslaan als..." hebt gedaan met de huidige lijstjes? Niels
Geplaatst 27 mei 201510 jr. Ik heb inderdaad tot nu toe (21 mei 1966) alles opgeslagen. Maar stel dat je es met vakantie bent of je bent om andere redenen langere tijd weg, dan kan het gebeuren dat je het een keer mist. Dan zou het mooi zijn, als je dat lijstje dan alsnog kunt downloaden. En de komende periode (28 mei 1966 t/m 8 juli 1967) is zeker niet minder interessant, dus blijf ik het volgen. En uiteraard probeer ik de nummers die ik zelf nog niet heb uit die lijstjes te zoeken. Het ziin vaak nog een paar nummers per week die ik niet op cd of als mp3 heb en dat zijn meestal ook nummers die onbekend zijn gebleven of moeilijk of niet te vinden zijn, zoals bv Pistolen Paultje, Cloda Rogers en Leroy van Dyke.
Geplaatst 7 juni 201510 jr. 'Niet op vakantie dus maar........" Op vakantie kan rustig. Ik hoef geen lijstje te missen, want ik weet hoe ik eraan kan komen.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.