Geplaatst 27 mei 201510 jr. Dit vond ik in alle mailboxen die ik heb. Zouden er nou echt mensen zijn die er intrappen? Maar gek, ik zie nergens mijn mailadres......Hoe kan dat? 27 mei 201510 jr. bewerkt door Juul
Geplaatst 27 mei 201510 jr. Meestal filteren Hotmail en G-mail dit soort berichten er bij mij wel uit, maar op het e-mailadres van SMC krijg ik dagenlijk wel 3-4 van dit soort berichten binnen. En dan nog de mailtjes dat de Rabobank mijn bankpas moet aanpassen. Of ik maar even op de link wil klikken. En ik heb niet eens een relatie met de Rabobank.Als er geen spamfilter op jouw mailbox zit kom je inderdaad de meest belachelijke dingen tegen. Van de 10 mailtjes kunnen er onbekeken 9 weg meestal. Ruimt wel lekker op.....
Geplaatst 27 mei 201510 jr. Ach ja, er hoeft er maar één op een miljoen in te trappen. Er zijn meer naïevelingen op deze aardkloot dan je denkt. Aan de andere kant heb ik dat soort slinkse hufters nooit begrepen. Totaal verrot in hun bovenkamer.
Geplaatst 27 mei 201510 jr. Ik heb een keer zo'n mailtje gehad dat zogenaamd van een bekende was. Ze zou zonder geld in het buitenland zitten, omdat ze zojuist was beroofd. Of ik alsjeblieft wat geld wilde overmaken. Ik vertrouwde het al niet, en ja hoor, een uur later volgde een tweede mailtje: haar mailadres was door iemand gekraakt en al haar contacten hadden zo'n mailtje gekregen. Natuurlijk vroeg ze iedereen dwingend niet op dat eerdere verzoek in te gaan Kortom, het blijft oppassen. En dan hebben we het nog niet eens over spookfacturen en nepbekeuringen....
Geplaatst 27 mei 201510 jr. Krijg ze ook regelmatig. Vanmiddag nog 1 waarin stond dat ik mijn jongeheer moest laten verlengen. Heb het raam maar vast open gezet want ik weet niet hoe lang hij gaat worden -:)
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.