Geplaatst 30 juni 201510 jr. In een ander topic schreef Paul de Haan: Vermanend vingertje uut grunn dominee..... stel je eerst eens voor of ben je soms familie van Jan Klaassens en ook Grunninger. Nieuw lid en direct in bijna alle zeezenderrubrieken dezelfde "schreeuw" om aandacht. Mijn advies; zet 1 oproep als aparte posting dan krijg je wel of niet een reactie. Dit werkt contraproductief en wordt ook niet echt op prijs gesteld mie dunkt. Paul de Haan. Goede raad is, gelijk men zegt, duur, maar in dit geval zeker niet. Ik zal de goede raad van dhr. De Haan dan ook willen volgen. Ik ben zeer geïnteresseerd in de radiopredikaties van ds. Gerrit Toornvliet, tot 1968 predikant in de Gereformeerde Kerken. Is er iemand die mij kan helpen aan geluidsfragmenten van uitzendingen van Toornvliets "Stichting Radiogemeente Bloemendaal", in de jaren zeventig en in 1980 o.a. in de ether gestuurd door Capital Radio, Radio Mi Amigo, Radio Caroline en - incidenteel - Radio Veronica? Er hebben enkele fragmenten op deze site gestaan, maar de links naar die fragmenten zijn in veel gevallen 'dood'. Met predikende groet, Piratendominee
Geplaatst 14 mei 20187 jr. Auteur Indertijd heeft niemand hierop gereageerd. Mijn dank aan allen die fragmenten van uitzendingen met ds. Toornvliet alsnog zouden willen plaatsen, zal groot zijn! Met genadevolle groet, Piratendominee
Geplaatst 14 mei 20187 jr. Eerwaarde Piratendominee, https://we.tl/qW8zKuMuyQ Glorierijk luisterplezier!
Geplaatst 17 mei 20187 jr. De Piratendominee is hier na zijn vraag van afgelopen maandag niet meer verschenen. Zeker met zijn preek voor aanstaande zondag bezig.
Geplaatst 17 mei 20187 jr. 1 uur geleden zei Albatrosstudio: De Piratendominee is hier na zijn vraag van afgelopen maandag niet meer verschenen. Zeker met zijn preek voor aanstaande zondag bezig. Die komt over een jaar of drie weer hier kijken 😉
Geplaatst 20 mei 20187 jr. Auteur Vrienden, Mijn dank is groot! Met pentecostale groet, Piratendominee
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.