Geplaatst 19 februari 20187 jr. 2012 en 2013 van Ekstraweekend stonden toch op de stack en nu niet meer? Mijn geheugen is niet zo best, maar dacht dat deze vroeger beschikbaar waren. Ik heb 16,85 GB aan shows van '12 en '13 maar durf niet toevoegen op de Ekdom-stack want deze is bijna vol. Misschien kunnen we een nieuwe stack beginnen voor Ekstraweekend en Ekdom in de Ochtend (want deze zijn ook niet bijgewerkt)? Maar dan krijgen we wel minder overzicht met twee verschillende archieven. Ik wil wel graag meehelpen aan het vullen van een stack ;-)
Geplaatst 20 februari 20187 jr. 18 uur geleden zei David Peeters: 2012 en 2013 van Ekstraweekend stonden toch op de stack en nu niet meer? Mijn geheugen is niet zo best, maar dacht dat deze vroeger beschikbaar waren. Ik heb 16,85 GB aan shows van '12 en '13 maar durf niet toevoegen op de Ekdom-stack want deze is bijna vol. De Stack heeft nog bijna 920GB aan vrije ruimte, dus je kunt het zonder problemen toevoegen. Sterker nog: heeeeeel erg graag! Ik zal het nooit, nooit, nooit vergeten. Bye man!
Geplaatst 20 februari 20187 jr. Halloha Mark Je vraag over NPO 3FM - 20131206 - 1903-2200 - Gerard Ekdom°Michiel Veenstra - Ekstra Weekend Experience-Ik Ben Vermist Je klikt op die NTR link en dan zie je de speler die begint af te spelen je klikt op je muis rechts..bovenop op het begin van die player startknop dan verschijnen de balkjes en je kIest gewoon Audio opslaan Dat lukt gewoon en ik werk met een oude xp windows Vriendelijke groet Jean-Pierrre
Geplaatst 20 februari 20187 jr. 2 uur geleden zei Detulp050: De Stack heeft nog bijna 920GB aan vrije ruimte, dus je kunt het zonder problemen toevoegen. Sterker nog: heeeeeel erg graag! Ik zal het nooit, nooit, nooit vergeten. Bye man! Ah dacht dat 100 GB de maximale capaciteit was. Ruimte zat dus, ik zal vandaag beginnen met de Ekstraweekend '12 en '13 toe te voegen. Ik heb ze niet allemaal, dus andere mogen ook aanvullen op https://drommelaar.stackstorage.com/
Geplaatst 20 februari 20187 jr. http://radiobox2.omroep.nl/broadcaststream/file/400129.mp3 Zie nu pas dat mijn reactie onnodig was Even verward dacht ik Sorry, groeten
Geplaatst 21 februari 20187 jr. Ook aan de stack toegevoegd: Ekstra Ekstra Weekend op woensdag 13 juni 212. Het hilarische verslag van het EK-duel tussen Nederland en D-U-I-T-S-L-A-N-D!!! Met Gerard en Michiel natuurlijk. 2012-06-13 Ekstra Ekstra Weekend - Nederland-Duitsland EK'12
Geplaatst 22 augustus 20187 jr. Heeft iemand nog ee. Totaal pakket van alle Ekstra weekend uitzendingen? Alle linkjes in deze topic zijn dood
Geplaatst 29 augustus 20187 jr. Ik sluit me bij bovenstaande aan 🙂 Mocht iemand nog een pakket Ekstra Weekend hebben 🤩
Geplaatst 22 oktober 20187 jr. Ik wil graag uploaden maar kan max 4,88 mb en een uitzending is toch echt iets groter....
Geplaatst 31 oktober 20187 jr. https://pixeldra.in Deze optie voor up- en downloaden werkt goed Marco.
Geplaatst 21 december 20186 jr. Bump. Nog steeds opzoek naar archiefmateriaal. Iemand die dit kan leveren? groeten Jacob
Geplaatst 27 december 20186 jr. Ik plaats me hierboven.. is er nog ergens een manier om echt ekstra weekend te luisteren?
Geplaatst 27 december 20186 jr. 2 uur geleden zei gtaer222: Ik plaats me hierboven.. is er nog ergens een manier om echt ekstra weekend te luisteren? Zie je inbox 😉
Geplaatst 7 januari 20196 jr. Zijn de inlog gegevens van de stack gewijzigd? Dit was eerst toch; radiocafe, ww; bloempot Ik kom er niet meer in. Zijn er nog andere opties? Alvast bedankt
Geplaatst 7 januari 20196 jr. 1 uur geleden zei Dank Frenk Visser: Zijn de inlog gegevens van de stack gewijzigd? Dit was eerst toch; radiocafe, ww; bloempot Ik kom er niet meer in. Zijn er nog andere opties? Alvast bedankt De stack is helaas niet meer toegankelijk vanwege misbruik door onbekende(n) bij een andere stack. Kan je misschien helpen op een andere manier. Wat had je graag willen luisteren?
Geplaatst 8 januari 20196 jr. Zonde om te horen. ik zou graag weer toegang hebben tot Ekstra Weekend om te downloaden. het liefst van 2012 - 2013.
Geplaatst 4 april 20196 jr. 1 uur geleden zei Harrie Beukenoot: Heeft iemand een link voor een archief van ekstra weekend afleveringen? Stuur me a.u.b. een berichtje Harrie.
Geplaatst 12 oktober 20223 jr. Goede morgen Alle linkjes doen het niet meer en ik mis alles van boven 2009 nog. kan iemand die opnieuw uploaden? Groet Roel.
Geplaatst 12 oktober 20223 jr. Hi Roel, welkom! Klopt, de gehele server is verdwenen. Een derl van de uitzendingen, tussen 2009-2013, die staan nog wel in werkende url's van de Publieke Omroep. Een periode tussen 2007-2008 is niet bewaard door de verzamelaars en wordt nog steeds gezocht.
Geplaatst 12 oktober 20223 jr. 4 hours ago, Samba-boy said: Hi Roel, welkom! Klopt, de gehele server is verdwenen. Een derl van de uitzendingen, tussen 2009-2013, die staan nog wel in werkende url's van de Publieke Omroep. Een periode tussen 2007-2008 is niet bewaard door de verzamelaars en wordt nog steeds gezocht. oke ja die wel werken zoek ik dus maar hoe werkt dar precies? dank je wel 12 oktober 20223 jr. bewerkt door Roeldeboer22
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.
Opmerking: Je bericht moet eerst worden goedgekeurd door een moderator voordat het zichtbaar is.