Spring naar bijdragen

tony bass (tipparade 13-8-1966)


Aanbevolen berichten

Ik zou het eens beleefd vragen aan Bert ... 

Hoi Ronny, dat was nog niet zo'n gek idee..... ik zie één Bert staan bij de contactadressen, maar dat is niet de Bert die de plaatjes van de tipparade (in dit geval Pistolen Paultje en Tony Bass en wat er eventueel toekomstig nog meer aan onvindbaar materiaal voorbijkomt). Ik heb het in een mailtje even vriendelijk gevraagd. Nee heb je, ja kun je krijgen.

 

bewerkt door HendrikDelmenhorst
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste  Hendrik,

Inderdaad heb je een mail gestuurd, maar onder en met een andere naam.  ( ingeritskes )

 Mail die wordt verstuurd onder andere namen etc. beantwoorden we hoe dan ook nooit.Waarom doe je dat?

 

Ik kreeg antwoord op de mail:

Hij heeft dat niet en gaat daar niet over. Wij hebben 'em ook niet in ons archief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Juul,

mijn vrouw en ik hebben samen één mailadres. Ik las net dat ik bovendien dus de verkeerde geadresseerde te pakken heb gehad. Vernietig die mail maar gauw. Ik zal het goeie adres even proberen en dat met dat mailadres meteen even daarin vermelden. Sorry voor het ongemak. Zal niet weer gebeuren. Fijne zondag.

Succes met 192, ik ga wel weer even luisteren.

Met vriendelijke groet

 

 

 

 

bewerkt door HendrikDelmenhorst
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Vincent locked this discussie
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6430
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    AppieK
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.