Geplaatst 16 augustus 201510 jr. De hele avond nog een schitterende reportage uit 1971, voor wie het ontvangen kan op zijn tv, over toen 25 jaar RONO, de Regionale Omroep Noord en Oost voor Groningen-Friesland, Drenthe, Overijssel en Gelderland, ja zo groot was toen het verzorgingsgebied. Te zien in het avondblok van wat nu RTV Noord voor Groningen is , titel Gewest Noord. Voor meer info zie RTVNoord.nl. Paul de Haan.
Geplaatst 24 augustus 201510 jr. De hele avond nog een schitterende reportage uit 1971, voor wie het ontvangen kan op zijn tv, over toen 25 jaar RONO, de Regionale Omroep Noord en Oost voor Groningen-Friesland, Drenthe, Overijssel en Gelderland, ja zo groot was toen het verzorgingsgebied. Te zien in het avondblok van wat nu RTV Noord voor Groningen is , titel Gewest Noord. Voor meer info zie RTVNoord.nl. Paul de Haan. Ook wij hebben gekeken in de Purmer klei Paul (leve Ziggo en de ontvangstmogelijkheid via het "kastje" van o.a. TVNoord) Leuk om te zien en wat werd er toch keurig gesproken in de zwart/wit tijd. Heinze Bakker kwam ook nog even voorbij dacht ik...... Moi !
Geplaatst 25 augustus 201510 jr. Ik heb het gezien, maar zo bijzonder vond ik het niet. Te langdradig en eigenlijk niks, tot zeer weinig over Oost en Gelderland. Maar waarschijnlijk heb ik te veel als programmamaker gekeken.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.