Spring naar bijdragen

De Griek ?


Juul

Aanbevolen berichten

Als gepensioneerde en ook nog oudere met pensioen had ik vanmiddag het "genoegen" naar het kamerdebat te kijken over Griekenland of eigenlijk naar de bochten waarin onze premier en zijn politieke partij zich moesten wringen om iets recht te praten wat ...enz. enz.

Een vreselijk génante vertoning!

Als oudere heb ik al weinig op met dit afbraak kabinet maar nu weet ik het zeker.

Sommige jongens en meisjes in Den Haag hebben in sommige gevallen geen enkel idee wat de burger beweegt. "Beweegt?", of zal ik bij de volgende verkiezingen nu eens voor het eerst NIET gaan bewegen?

Nou, dat is natuurlijk ook geen optie want dan moet ik m'n mond houden later.

Maar sinds 31 augustus 1974 heb ik toch hoe dan ook weinig op met de politiek.

Maar nu, wel geld naar "De Griek", maar o.a. de ouderen in de kou laten staan.

Er is nl. geen ruimte in verzorgingshuizen dus heb ik vandaag maar weer "gemantelzorgt" voor m'n bejaarde schoonmoeder.

Wil je nog even glimlachen?

 

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

en vooruit deze is ook aardig:

 

Please login or register to see this link.

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De verzorgingsstaat is over Juul. De verzorgingstehuizen zijn door dit kabinet afgeschaft. Je moet nu zo lang mogelijk thuisblijven, daar de zorg ontvangen die je nodig hebt. Oh ja, die zorg is door dit kabinet overgeheveld naar de gemeente die daar de helft van het budget voor heeft gekregen. Als je pech hebt krijg je niks en moet je familie bijspringen. Daar kan de Griek niets aan veranderen.

Geniet maar van je pensioen en denk daarbij dat jij niet tot je 68e door moet, want op dat punt is 'mijn generatie' de lul. De VUT is afgeschaft. Opslag op pensioenpremie om huidige pensioenen 'op niveau te houden'. Inmiddels kleine 10% indexatie gemist bij de pensioenopbouw en dan komt dit fijne kabinet ook nog met het idee dat we met zijn alle minder pensioenpremie moeten betalen, dus ook nog eens minder opbouwen. En de premie die je niet betaald wordt dan als loonsverhoging aangeboden. En dan durft die Rutte nog met droge ogen te zeggen dat hij niet snapt waarom de politie actie voert.

bewerkt door Vincent
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Vincent unfeatured this discussie

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6433
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kritiesavrolid
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.