Geplaatst 5 november 201510 jr. Zoek naar reklame spots uitgezonden op Radio Monique ( oa club escolette, paracentrum texel eva )
Geplaatst 6 november 201510 jr. Is dit een bevel of huiswerk voor het weekend? Gr. Bob Het klinkt als een bevel.. gr.thijs
Geplaatst 6 november 201510 jr. Het klinkt als een bevel.. gr.thijs Het is denk de weekopdracht ...............................
Geplaatst 6 november 201510 jr. Het is denk de weekopdracht ............................... Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Beetje Googlen en je hebt er een aardig stel bij elkaar
Geplaatst 6 november 201510 jr. Auteur hmmm ik zie het nu 2 leters de mist in het moest zijn IK zoek....... Soms ben ik te snel met typen....
Geplaatst 24 november 201510 jr. hmmm ik zie het nu 2 leters de mist in het moest zijn IK zoek....... Soms ben ik te snel met typen.... Zomer op je radio? van 17juli t/m 14augustus.Een tweetal Joost den Draaiers waar hoort dit thuis en welk jaartal. Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Dit is Monique en de reclames zitten er in Andre .................Komt van de buren dus copy geplaatst voor jou
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.