Geplaatst 9 november 201510 jr. Hallo, Bij ieder bezoek moet ik mijn wachtwoord herstellen. Nadat ik deze heb hersteld kan ik die niet meer gebruiken bij een volgend bezoek. Ik krijg dan de melding dat het wachtwoord niet juist is. Is dit een bekend probleem? Groet, Richard
Geplaatst 9 november 201510 jr. Ik heb dat ook wel eens gehad. Maar dat lag aan mijn browser instelling.
Geplaatst 9 november 201510 jr. Ik ga mee met de reactie van Juul dat het een instelling moet zijn op je eigen PC. Maar ik ben wel benieuwd waar je meer werkt; besturingssysteem, browser, versienummer ed. 9 november 201510 jr. bewerkt door Vincent
Geplaatst 15 maart 20169 jr. Auteur Op 9-11-2015om13:18 zei Vincent: Ik ga mee met de reactie van Juul dat het een instelling moet zijn op je eigen PC. Maar ik ben wel benieuwd waar je meer werkt; besturingssysteem, browser, versienummer ed. Het werkt nu wel goed op m'n laptop. Sinds eind november 2015 gebruik ik alleen maar Linux op m'n laptop. Daarnaast ondervond ik het probleem ook op m'n tablet (Android). Ik kom nu gewoon lekker via de laptop online. Is ook gemakkelijker typen en downloaden. Groet, Richard
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.