Spring naar bijdragen

TROS Hilversum 3 - 03-01-1976 - 1600-1800 - Ferry Maat - Top 40


Vincent

Aanbevolen berichten

Ik associeer Ferry Maat vaak met de Tros Top 50. In die tijd (eind jaren 70, begin jaren 80) luisterde ik fanatiek naar de (Tros)radio. 

Daarmee leuk (maar ook voor mij wat vreemd) om hem hier de Top 40 te horen presenteren, toch in mijn tijd de concurrent van de Tros Top 50.

Dank voor het plaatsen, Vincent. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na het verbod op de zeezenders, op 31 augustus 1974, deed zich de toch wat vreemde situatie voor dat de TROS de Veronica Top 40 ging uitzenden met Ferry Maat als presentator. Maat kwam van Radio Noordzee en had daar de Noordzee Top 50 gepresenteerd. Na een paar jaar kreeg Veronica zendtijd in het publieke bestel en ging zelf de Top 40 weer uitzenden. De TROS kwam vervolgens met een eigen Top 50. Da's kort door de bocht het verhaal, Arno.

Martin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.