Spring naar bijdragen

Vinyl en de jeugd


Juul

Aanbevolen berichten

Bij mijn broer in het bedrijf, naam laat ik achterwege, is dit jaar het meeste vinyl ooit verkocht. Zij richten zich niet op top40 muziek, alleen obscure muziek die je niet op radio's hoort, geen dance, reggae, pop. Wat je kan constateren is dat ze er momenteel veel poen mee pakken maar dat het totaal nergens meer over gaat. Er komt een plaat uit met een oplage van 500stuks in 6 kleuren vinyl en die worden direct verkocht aan de zogenaamde platen-junken of hun zelf die ze simpelweg achterhouden en nieuw thuis in de kast zetten als appeltje voor de dorst. Discoqs doet ze werk wel. Mensen hebben het er blijkbaar voor over, al zie ik niet dat dit lang zo door zal gaan, de interesse zal bij jongeren snel verdwijnen want zo'n plaat afstoffen en steeds omdraaien is toch allemaal veel meer werk als een mp3-tje.

Gun de 18jarige jongen veel succes in het dorpje Ouweneel maar publiciteit van een grote krant gebruiken om je elpee van de Eagles te promoten trekt geen publiek.

 

grt. June

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6410
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Ljf
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.