Geplaatst 21 december 20159 jr. Bron: computeridee. http://www.computeridee.nl/nieuws/eerste-website-aller-tijden-bestaat-25-jaar/
Geplaatst 21 december 20159 jr. In de eerste jaren werd het vooral door universiteiten gebruikt voor de communicatie tussen vakgenoten en langzamerhand ook steeds meer studenten. Ik weet nog dat iemand mij daarover vertelde en dat ik het maar een schimmige wereld vond: mensen die buiten alle normale kanalen om wereldwijd contact met elkaar onderhielden. Een 'virtuele wereld', zoals ze het tegenwoordig noemen. Nou goed, een flink deel van het internet is nog steeds behoorlijk schimmig. 21 december 20159 jr. bewerkt door Paul Aanvulling
Geplaatst 21 december 20159 jr. Auteur Wij hadden bij de TROS een speciaal radio programma "Radio Online". Ik ging dat regisseren. Daar was een regelmatige gast Fransisco van Jole. ( nu Joop.nl) Fransisco ging dan op de fiets in Rotterdam naar de studio van RTV Rijnmond. Daarmee "staken we een lijn" en die ging dan naar Hilversum. Totdat de technicus bij Rijnmond het vergeten was en we geen lijn hadden…………………….
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.