Geplaatst 17 januari 20169 jr. Op één na laatste doordeweekse uur voor Bert zijn vertrek. Laatste uur was dezelfde dag van 17-18h, die zoek ik eigenlijk nog. Douwe 5 minuten geleden zei Gerrit Blaauw: Bedankt. Op die dag werd ik 13 Gefeliciteerd dan met gisteren, Douwe
Geplaatst 17 januari 20169 jr. 5 minuten geleden zei Gerrit Blaauw: Bedankt. Op die dag werd ik 13 Nog veule joarn mien jong
Geplaatst 18 januari 20169 jr. Hoewel ik niet zo'n verjaardagsvierder ben, op zo'n dag krijg je dan wel weer een leuk cadeau. Dat dan weer wel 'Verjaardagsfeestje' met een groep bestaand uit 1100 mensen en ca. 15 bands uit de Groninger Springtij periode. Dus niet alleen voor mij, maar het voelde als een soort reünie. Veel bekenden getroffen uit 'die tijd'. Een mooi en sfeervol festival in de slipstream van EuroSonic/Noorderslag: www.sterreninmartiniplaza.nl Altijd beter dan in een rij zitten in de huiskamer en praten over het winterweer en dat soort ditjes en datjes.
Geplaatst 18 januari 20169 jr. Met augurkjes gewikkeld in een plakje boterhamworst en een glaasje Rivella! Feest man!
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.