Geplaatst 30 januari 20169 jr. Ik heb dat nooit zo gevolgd maar weet iemand waar de Ger Anna is gebleven?
Geplaatst 31 januari 20169 jr. Dat heb ik me ook regelmatig afgevraagd Juul... Ik weet alleen dat ze een aantal jaren in bezit is geweest van José van Groningen, maar dat is uiteraard al heeeel lang geleden... Benieuwd of er meer info naar boven komt!
Geplaatst 31 januari 20169 jr. Auteur Hoi Evert, Ik zal eens informeren bij rederij de Ruiter in Scheveningen. Helemaal niet aan gedacht. Leuk weer wat van je te lezen Evert.
Geplaatst 31 januari 20169 jr. 23 uur geleden zei Juul: Ik heb dat nooit zo gevolgd maar weet iemand waar de Ger Anna is gebleven? 2 jaar geleden heb ik deze vraag hier ook gesteld en toen kreeg ik als antwoord dat de Ger-Anne gesloopt is. gr.thijs
Geplaatst 4 februari 20169 jr. ik meen in een samenspraak over de GER ANNA dat er gesproken werd over een ombouw naar plezier vaartuig ik meen ook een foto daarvan gezien te hebben genomen van een grasduin waarop een gedeeltelijke boot stond . op de linkerzijde van de foto stond een mans persoon . dit komt mij vaag voor de geest . maar ik kan het ook mis hebben , suk6 met de zoektocht juul
Geplaatst 4 februari 20169 jr. Ik meen me ook zoiets te herinneren... Lag dat scheepje niet ergens in Groningen?
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.