Geplaatst 17 juni 20169 jr. Beste radiovrienden, ik ben momenteel naar de eerste avonduitzending aan 't luisteren van radio Mi Amigo (22 aug 1977) met Marc Jacobs. Het was volgens hem een zeer stormachtige avond. Wat ik me dan afvraag : hoe komt het dat bij zwaar stormweer de naald bleef liggen op de draaiende plaat ? Tijdens de uitzending vermeld hij dat het een "boeltje" is in de studio door het schudden van het schip ... er viel zelfs een grote luidspreker naar beneden in de studio ... en toch gaat de naald van de draaitafel niet uit de groef. Waren dit speciale draaitafels ? Ben eens benieuwd Trouwens, nog eens dank aan iedereen die deze oude programma's post op dit forum. Ikzelf ben bakker van beroep (radio-DJ als hobby) en luister iedere nacht naar deze programma's ... TOP !!! groeten, Danny
Geplaatst 17 juni 20169 jr. 5 uur geleden zei Danny Van Vlaanderen: Beste radiovrienden, ik ben momenteel naar de eerste avonduitzending aan 't luisteren van radio Mi Amigo (22 aug 1977) met Marc Jacobs. Het was volgens hem een zeer stormachtige avond. Wat ik me dan afvraag : hoe komt het dat bij zwaar stormweer de naald bleef liggen op de draaiende plaat ? Tijdens de uitzending vermeld hij dat het een "boeltje" is in de studio door het schudden van het schip ... er viel zelfs een grote luidspreker naar beneden in de studio ... en toch gaat de naald van de draaitafel niet uit de groef. Waren dit speciale draaitafels ? Ben eens benieuwd Trouwens, nog eens dank aan iedereen die deze oude programma's post op dit forum. Ikzelf ben bakker van beroep (radio-DJ als hobby) en luister iedere nacht naar deze programma's ... TOP !!! groeten, Danny Bij zware storm werd er vanaf cassette gedraaid. Gr.thijs