Geplaatst 2 juli 20169 jr. Ach ja, zo gaat dat. De reactie van Martine Tanghe op: 'Paul wie? McCartney?' http://www.standaard.be/cnt/dmf20160701_02366014
Geplaatst 3 juli 20169 jr. Ja Juul Daarom breng ik mijn dochter nog altijd wat info bij. Ze kijkt wel een keer en schud wel eens haar hoofd, maar uiteindelijk.... Door de jaren en het leven heen volgde ze haar papa en zegt ook al geruime tijd, die muziek uit jullie tijd dat was echt genieten toen voor jullie Als ze wat hoort van een radioprogramma dat ik beluister zegt ze wel eens ' pa das toch wel echt zeer goede muziek, uit jouw tijd weer zeker? ' En wie is dat weer? De muziek de cds van mijn zoon diverse varia is al lang de rommel markt opgegooid. Nu vind je bij hem thuis de muziek van vroeger (niet naar de rommel markt toen) naast muziek uit het heden Hij heeft me gelijk toen ik ooit zei , wat jij koopt ga je ooit weggooien, het blijft niet. En ja ik kreeg 100 percent gelijk Ik ben een tevreden man dat ze de muziek volgen uit 60s 70s 80s en soms 90s het beste dan wel wat ik graag hoor en vrienden Deze week af en toe naar Rock Werchter gekeken Hier wat van Canvas opgenomen, 1e aflevering niet volledig van de 3 BE2 de laatste uitzending vannacht opgenomen en ene ervoor onvolledig soms viel programmatie te samen vandaar van beide zenders Zelf nog niet kunnen kijken naar de uitzending met o.a. Paul McCartney Ook nog niet de rest volledig gezien Ja tijd vliegt hier ten huize de zeerover, radioprogramma's, strips, clubs, dvds, o.a. We houden ons druk bezig Eens kijken voor de teksten van de festival opnames, dan misschien archief in Of op de Golden Radio server als Martinja ze lust Zelf nooit naar die Rock Werchter festivals geweest Nooit grote fan ahum ervan geweest Dit jaar kon ik het meer waarderen als ik stukken zag op tv Och ja, de dochter zei toen ze ten huize kwam , Awel pa wat hebben we nu , kijk jij nu opeens naar Rock Werchter na al die jaren, wat gebeurd er met jou? Ach zeg ik gewoon stukje mee volgen voor de tijd want ik neem het op de computer. Misschien komen er wilde haren boven nu ik op pensioen ben, maar klopt dan niet want nu verlies ik haar. Zei mijn vrouw '' Pa is een Pater geworden,; kijk eens naar het zijn hoofd in het midden, een kruintje kaalheid komt zich melden ''. Oei... '' een gangsterhoofd, geen zeerovershoofd '' Dan zeg ik, '' u vergist zich, het is de vroomheid die je ziet '' en '' de goedheid straalt van mijn goed hartje af naar jullie toe '' Dat de vrouwen me uitlachen tja.... Een vriendelijke groet, Jean-Pierre 3 juli 20169 jr. bewerkt door Jean-Pierre De Zeerover per ongeluk op knop gedrukt
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.