Geplaatst 29 juli 20169 jr. Vandaag 40 jaar geleden: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 29 juli 20169 jr. Het valt me op dat Mi Amigo in deze periode uitstekende programma’s maakte. Afgezien van wat details heb je helemaal niet het idee naar radio van 40 geleden te luisteren. En veel van de gedraaide muziek horen we nu nog op de radio. Ook het nieuws is al niet veel anders, in de jaren ’70 kenden we natuurrampen bomaanslagen, oorlogen en zat in Syrië al (de vader van) president Assad. Zelfs het weerbericht zou vandaag uitgezonden kunnen zijn. 29 juli 20169 jr. bewerkt door SternRadio
Geplaatst 22 augustus 20169 jr. Zo te horen (een NL versie ?) Don Parker (op MiAmigo-19760729-0800-0900-StanHaag-StanHaagVandaag-Studio-WZ338 rond de 36ste minuut) ''Beautiful Noise'' Deze versie ken ik alleen van Neil Diamond, maar die kwam pas later uit in 1976. Zou iemand hier wellicht een lichtje op kunnen schijnen ajb? Ik kan niets van dit lied vinden namelijk. Uw aller Omni
Geplaatst 22 augustus 20169 jr. Op Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren heet hij Dan Parker ( MiAmigo-19760730-1200-1400-BartVanLeeuwen-Baken16-afl6.mp3 ) op 11 minuten Iets meer van gevonden nu is het een Belg? en was hij er eerder bij dan Neil? 22 augustus 20169 jr. bewerkt door Omnivoor
Geplaatst 22 augustus 20169 jr. Auteur Zelfde B-kant: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren En echte naam moet Daniel Hageman zijn: Deze inhoud is verborgen Aanmelden of Registreren
Geplaatst 22 augustus 20169 jr. bedankt Vincent zou hij dan het nummer van Neil gecovered hebben voordat Neil het uitbracht, maar nadat de LP van Neil was verschenen?
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.