Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Gezocht: Leo van der Goot infotune

Featured Replies

Geplaatst

Beginjaren 80 had Veronica zowel tijdens de Top 40 als 's avonds een stevig instrumentaal stukje infotune.

In volgend fragment lult Leo zo lang dat zijn tune op is en net in die fade out herken je een stukje plaat,....

Maar wat is het? Wie kent deze tune? Genootschap, Ad Bouman, Buma / Stemra en zelfs Leo weten het niet!

Iemand van jullie misschien?

Geplaatst

Hoi Chris......niet zeker weten, maar ik denk dat het richting Herbie Hancock gaat.....en je hebt al diverse prominenten gevraagd, vraag Ferry Maat als het lukt......Succes

Geplaatst

Moeilijk als Leo er doorheen zit te kletsen, maar volgens mij is het deze 80's klassieker; Change - Oh what a feeling uit 1985 

bewerkt door Richard079

Geplaatst

Bedankt voor mee te denken mannen! Nu die Change is van 1985 terwijl de tune van 1982 is,... Maar we komen in de buurt!

Herbie heeft inderdaad veel uitgebracht, dat moet ik eens nazien, bedankt alvast, ik zoek verder naar de juiste uitvoerder, suggesties zijn altijd welkom!

Geplaatst

Het is zeker Rockit niet Henk.Het muziekje wat Chris zoekt komt uit 1982.

Rockit komt uit 1983.

Dirk

Geplaatst

Ik begrijp de tip van Henk wel, zeker als hij naar de fade out luisterde, "Rockit" is natuurlijk een superbekend nummer maar nee, zo makkelijk is het niet,.... ik zoek al sinds 1982 naar dit nummer en ondanks alle contacten sta ik nog nergens, geen groep, geen titel,....nope,...

Maar tof dat jullie meedenken! :-)

Geplaatst

We blijven zoeken Chris, zit al een aantal avonden m'n platenkast door te spitten in de hoek HipHop/Electro/Freestyle met tracks van 1982 en daarvoor. Moet een keertje gaan lukken ;) 

Geplaatst

Heel tof van je Richard! Voorheen al liggen spitten in de muziek van "Man Parrish" en "Warp 9" wat aardig in de buurt komt!

Sommigen zeggen dat het productie muziek is maar dat veeg ik van de baan,.... Dit zei m'n ook toen ik jarenlang achter die eindtune van "Countdown Cafe" aasde. Ook weer hetzelfde verhaal,... Heel Veronica op z'n kop gezet en niemand wist meer wat ze toen als eindtune hadden. Enfin, na een zoektocht van meer dan 20 jaar kom ik uit op Johnny Warman met Searchlights uit 1981.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.