Geplaatst 25 augustus 20169 jr. Vandaag 40 jaar geleden: MiAmigo-19760825-1200-1300-MarcJacobs-Baken16-Afl25-EersteMetMarcMiAmigo-19760825-1300-1400-MarcJacobs-Baken16-Afl25-EersteMetMarc
Geplaatst 25 augustus 20169 jr. Velen hebben Baken 16 aan elkaar gepraat ... maar Marc zijn presentatie was toch net iets beter dan de rest. Hier luister ik graag naar ... ook naar de sfeer die er heerste Brengt altijd een glimlach op mijn gezicht ! Hierbij doe ik zeker geen afbreuk aan de andere deejay's, maar ja, ... Het is altijd een favoriete DJ geweest. Dank aan Vincent voor die vele (heel vele) mooie uurtjes te hebben bijgehouden. Super !!!
Geplaatst 26 augustus 20169 jr. Auteur 10 uur geleden zei Danny Van Vlaanderen: Velen hebben Baken 16 aan elkaar gepraat ... maar Marc zijn presentatie was toch net iets beter dan de rest. Hier vind je het lijstje met presentatoren: http://www.radiopedia.nl/wiki/Baken_16
Geplaatst 27 augustus 20169 jr. Ik herinner me nog de uitzending als men (ik denk Marc) en een andere dj het hele schip verkenden en live op de radio brachten wat men zag. Het dek, de generatoren met hels lawaai, de zenders enzoverder. Marc ging dan met een lange kabel aan zijn microfoon overal binnen. Tenminste, dat maakte hij ons wijs. Maar ja, het was leuk om te horen. Ricky
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.