September 24, 20169 yr Hallo radiovrienden, Een jaar of vier geleden heb ik hier opnames geplaatst van Het Zondagse Gezicht van de VARA op 3 met Aad Bos. Ik zoek die nu, maar kan ze zelf niet meer vinden. Wie heeft zijn archief beter op orde en kan ze even herplaatsen? Dank is onmetelijk groot. Edwin
September 24, 20169 yr Ik heb één opname Edwin. Download-link t/m 1 oktober This is the hidden content, please Sign In or Sign Up groet, Hans
September 24, 20169 yr Ik heb er twee. http://www41.zippyshare.com/v/D5ZAtDlH/file.html http://www41.zippyshare.com/v/d1rA73Ge/file.html Of is dit hetzelfde? Ik heb die van Hans nog niet gecheckt. Het is best wel een klus, zo'n archief op orde brengen en houden. Maar ik heb het nu redelijk onder controle en er komt in mijn geval ook niet meer zoveel bij. Het is goed zoals het is.
September 24, 20169 yr Author Dit is 'm Paul. En Hans voor die twintig minuutjes die ik nog niet had. Edwin
September 27, 20169 yr Author Op 24-9-2016 om 15:10 zei Paul: Ik heb er twee. This is the hidden content, please Sign In or Sign Up This is the hidden content, please Sign In or Sign Up Of is dit hetzelfde? Ik heb die van Hans nog niet gecheckt. Het is best wel een klus, zo'n archief op orde brengen en houden. Maar ik heb het nu redelijk onder controle en er komt in mijn geval ook niet meer zoveel bij. Het is goed zoals het is. Hartelijk dank, de opname wordt verwerkt in de allerlaatste '50 jaar 3FM'-show op 5 oktober. Edwin
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.