Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Request oproep VOO Top '86, 88 en '89 video

Featured Replies

Geplaatst

Beste leden. Een jaar of 2 geleden werden hier wat VOO TV top jaaroverzichten gedeeld. Onder andere Top '87, '90, '91 en '92 kwamen in video formaat voorbij.

Hier zocht ik al jaren naar en was er dus dolgelukkig mee. Ik droeg mijn steen bij en uploadde Top '85.

Ook Top '86, '88 en '89 kwamen voorbij maar helaas alleen in audio formaat. Die zou ik dolgraag in video formaat willen bekijken. Ik had ze destijds als klein jochie op VHS opgenomen maar die hadden helaas niet het eeuwige leven. Ik weet dat ze te koop zijn bij Beeld en Geluid maar dan zit je al snel aan 60 euro voor 3 mp4 files.

Misschien heeft iemand van jullie één of meerdere VOO video uitzendingen en is bereid deze te delen.

Om een idee van die Top '86, '88 en '89 jaaroverzichten te krijgen zijn ze hier alledrie in audio formaat. Hopelijk kan één van jullie aan de video versies komen.

https://we.tl/jF38GXhIgY

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.