Geplaatst 6 oktober 20169 jr. Ik was weer wat spullen in m'n archief aan het doorlopen en kwam daar de opzet voor Poster tegen "Als we met de TROS commercieel zouden gaan". Voor de zoveelste keer. Ik zat in de OR en was er nauw bij betrokken. Er waren verre gaande besprekingen met het Luxemburgse RTL. Maar die wilden eigenlijk alleen met de TROS-tv tak verder en niet met de radio. Nou dat vond het personeel van de TROS niet zo'n goed idee! "Of met z'n allen, of niet!" was het credo. Paniek bij de TROS directie dus……. En we hebben als OR vele gesprekken gevoerd en uiteindelijk gingen de Luxemburgers overstag. Dat het uiteindelijk weer niet doorgegaan is had hele andere reden die nu niet van belang zijn. Maar ondertussen hadden wij van het Poster team al wel vast een soort DEMO gemaakt voor RTL en sponsor Heineken de laatste was bereid POSTER te sponsoren……. Ik kwam de 5 minuten durende demo tegen gemaakt op 21 november 1996. Niet bijzonder maar toch leuk……………. http://www115.zippyshare.com/v/zzP7N59m/file.html
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.