Geplaatst 15 oktober 20169 jr. Van de Golden Radio NL server Fox-26-1-1980-1700-1730-Ronald Het zegt mij helaas niets meer, maar wie er meer over weet - dan graag
Geplaatst 15 oktober 20169 jr. Zo te horen een piraat uit de Haagse regio, met luisteraars in Voorburg en Leidschendam. Dank voor het plaatsen Martin ! Nog even opgezocht en Fox zat inderdaad in Leidschendam begin jaren '80 16 oktober 20169 jr. bewerkt door Richard079
Geplaatst 25 november 20169 jr. Fox radio (Peter) was een nl talige piraat en bingo zender ook bekend onder de naam radio Nachtegaal. Dit deed hij samen met presentator Willem. Zond uit vanuit een flat aan de Dillenburgsingel en later Velthuysenlaan in Leidschendam. Hij gebruikte sterke fm zenders oa de bekende Harry's. Jaren later na een aantal inbeslagnames kreeg hij zijn zendapparatuur geleverd van grote bingo radio's oa Pompidou uit Scheveningen in ruil voor het doorsturen van bingo uitzendingen. Als je het fragment nog eens zou willen posten. Graag!
Geplaatst 25 november 20169 jr. Auteur Je geeft zulke mooie gegevens en dit lees ik bijzonder graag. Dank ! Normaal begin ik er niet aan om opnieuw te plaatsen, want dan kun je aan de gang blijven en mijn gezondheid is een nachtmerrie en ik werk ook nog wel es wat. Maar voor deze keer een uitzondering. Hier staat ie: Fox-26-1-1980-1700-1730-Ronald-
Geplaatst 25 november 20169 jr. Bedankt voor de moeite. Dit is echter niet de Fox radio zoals ik die ken. Zo zie je maar weer. Die was vooral nl talig en deze presentator herken ik ook niet. Maar misschien weet iemand anders het verhaal hier achter.
Geplaatst 25 november 20169 jr. Auteur Het zou wel fijn zijn als iemand er wat meer van weet. Zo zie je maar. Destijds waren er gelukkig ook een massa piratenzenders
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.