Geplaatst 4 januari 20178 jr. Beste Nederbeat vrienden, ook in 2017 gaat 192 radio weer knallend de maand januari uit met de Nederbeat top 40 editie 2017. Maar… om te parafraseren op een oud Veronica adagium, die hitlijst komt er niet zo maar, daar moet je wel wat voor doen! Als jij wilt dat… Top 40 op 192Radio: Tipparade op 192Radio: lees verder > Lees verder
Geplaatst 5 januari 20178 jr. Even een lijstduwertje... Wat mij betreft mag dit nummer in deze lijst:
Geplaatst 5 januari 20178 jr. Tja Gerrit, dat hebben jullie met z'n allen voor het zeggen de mannen uit Pekela stonden afgelopen keer wel mooi genoteerd in de lijst: winterwoman op 20, just fancy op 12 en take her home op 7. Groningse kwaliteit verloochend zich niet
Geplaatst 5 januari 20178 jr. mijn lijstje... 1 Sandy Coast Subject of my thoughts 2 Boudewijn de Groot Eva 3 Motions Tonight will be stoned 4 Zipps Kicks and chicks 5 After Tea Sun 6 Mayflower Rainsun song 7 Cats Rock and roll 8 Bojoura Frank Mills 9 Golden Earrings There will be a tomorrow 10 Buffoons Tomorrow is another day
Geplaatst 6 januari 20178 jr. 19 uur geleden zei Gerrit Blaauw: Even een lijstduwertje... Wat mij betreft mag dit nummer in deze lijst: Hij opent de reguliere uitzending van 7 en 14 januari, inderdaad toepasselijk voor het weer
Geplaatst 6 januari 20178 jr. Jan, wanneer wordt de Nederbeat Top 40 uitgezonden? Kwestie van geen UK Top 40 te plannen op die zaterdagen en je ruim baan te geven voor al dit moois. 28 januari en 4 februari? 6 januari 20178 jr. bewerkt door Ronny
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.