Geplaatst 22 januari 20178 jr. Bij het doorlopen van mijn collectie constateer ik heel veel te hebben van "Johan Visser", maar helaas verdomde weinig van Ron. Wie heeft er (nieuws)uitzendingen van (bij voorkeur) Radio 10, RTL of Veronica? En wie weet wat hij hedentendage doet?
Geplaatst 22 januari 20178 jr. Je zou het zelf aan hem kunnen vragen. Ik zie hem via facebook nog wel eens een reactie plaatsen bij KINKFM. Bij KINKFM heeft ie overigens ook nog radio gemaakt. (ter aanvulling op bovenstaande lijstje :-) 22 januari 20178 jr. bewerkt door henkjan2016
Geplaatst 22 januari 20178 jr. 12 uur geleden zei Platenruiter: (bij voorkeur) Radio 10, RTL of Veronica? Heb je hem nooit op Radio 192 gehoord? Maakte hij wat mij betreft zijn mooiste programma's. Robin
Geplaatst 22 januari 20178 jr. Auteur 9 uur geleden zei henkjan2016: Je zou het zelf aan hem kunnen vragen. Ik zie hem via facebook nog wel eens een reactie plaatsen bij KINKFM. Bij KINKFM heeft ie overigens ook nog radio gemaakt. (ter aanvulling op bovenstaande lijstje :-) Hmmm.... heb geen Facebook. Moest ik misschien ook maar eens aan beginnen. Kink Fm was ik alweer vergeten. Daar kwam ik toen veel te laat achter. Hij deed mee aan een tv-spelletje en daar zei hij het programma Bennie & The Jets te maken. Daarna ben ik gaan luisteren, maar na een paar weken was het programma ter ziele. 8 uur geleden zei Robin Westhof: Heb je hem nooit op Radio 192 gehoord? Maakte hij wat mij betreft zijn mooiste programma's. Incidenteel gehoord, helaas een periode waarin ik te druk was om te kunnen luisteren. Ben het wel met je eens, alhoewel ik hem op 10 heel goed vond. Knap om in zo'n format met zo'n beperkte spreektijd toch een goed programma neer te zetten. 7 uur geleden zei woutkoelewijn: Een paar uurtjes met Ron Bisschop. Dankjewel! Kan ik toch nog een paar uurtjes 192 inhalen.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.