Spring naar bijdragen
Bekijk in de app

Een betere manier om te browsen. Ontdek meer.

Radiotrefpunt

Een app op volledig scherm op je startscherm, met pushmeldingen, badges en meer.

Zo installeer je deze app op iOS en iPadOS
  1. Tik op het deelpictogram in Safari
  2. Scroll door het menu en tik op Toevoegen aan beginscherm.
  3. Tik rechtsboven op Toevoegen.
Zo installeer je deze app op Android
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Mooi stukkie TV en politiek

Featured Replies

Geplaatst

Laten we zeggen dat ik dit een mooi stukkie TV en politiek vindt.

Ik moest voor m'n werk wel in Den Haag- Binnenhof zijn en heb me toen al verbaast wat zich daar  allemaal afspeelt.

Maar  nog nooit heb ik een politieke partij zich de laatste jaren zo zien inspannen om een minister "uit de wind te houden".

Maar wat een prima werk van journalist van Nieuwsuur Bas Haan om dat allemaal boven water te krijgen. En het is duidelijk dat de mensen op V&J ook wel af wilden van de minister.

Maar we moeten wel in gedachten houden dat het verkiezingstijd is…..

Ik ben geen fan van Pechthold maar dit is mooi om te zien. Terwijl "Steur" al wist dat ie ging aftreden……………….

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/laatste-videos-nieuws/pechtold-woedend-op-van-der-steur-maak-dat-iemand-anders-wijs?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Geplaatst
12 uur geleden zei Juul:

Maar wat een prima werk van journalist van Nieuwsuur Bas Haan om dat allemaal boven water te krijgen.

Yep. Kritische, professionele, onafhankelijke journalisten die echt onderzoekswerk doen zijn dan ook "van levensbelang" voor het functioneren van een democratie.

Gearchiveerd

Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.