Spring naar bijdragen

Qsl/27mc kaarten harderwijk


Sapuripong

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei Juul:

Uit Harderwijk ? Waarom alleen Harderwijk?

 

Juul,

 

toen ik nog op de lagere school en begin mavo zat in harderwijk ging ik met een vriend alle huizen af waar een 27 mc antenne op zat. We vroegen dan om qsl kaarten. Vaak kregen we een stapeltje, maar we ruilden ook veel. Vrijwel alle kaarten die we hadden kwamen uit Harderwijk. Zoals ik al zei zijn deze kaarten bij een verhuizing kwijtgeraakt. Graag zou ik om nostalgische redenen deze verzameling weer een beetje opbouwen...

 

fijn weekend,

 

Wim

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 years later...
Op 6-2-2024 om 19:01 zei Moby:

N(ovice) of F(ull)
Andere Calls hebben we niet meer in nederland met het nieuwe stelsel

 

PA3FQC  Hi

Toch even een nabrander.

Moet dit nu steeds ?

Vragen of je een N of 10 vragen meer goed beantwoord hebt op het examen?

En dan de volgende vraag, of je nog morse hebt gedaan?

 

Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei andre ph5c:

1997 D licentie pd1ahr

2004 C licentie ph5c

dan heb je toch nu ook "Full" André?

 

De wegen bij RCD-RDI etc. zijn volstrekt ondoorzichtig. Vorig jaar had ik tel. met ze en vroeg uit nieuwsgierigheid of ze konden zien in hun gegevens sinds ik m'n zendmachtiging had. Het antwoord;'eh................................goeie vraag" zei de aardige dame. "Geen idee zei ze nog'. Haar systeem ging maar tot 1980 terug !!!! Gelukkig heb ik zelf alles nog. Maar ja, ik ben nauwelijks actief. Want het "moderne" zendamateurisme is niet meer wat het was. Wij oudere zendamateurs weten wel hoe dat komt...................................

bewerkt door Juul
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Vergelijkbare bijdragen

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6412
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    Panthera leo
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.