Geplaatst 11 februari 20178 jr. Rolling Stones - US radio (WXRT), 'Tonight Live In Concert - The Rolling Stones' Host: J.J. Jackson Re-broadcast from US radio Westwood One !!!! Live from St. Louis, Missouri, TWA Dome, 12 December, 1997. http://www120.zippyshare.com/v/DSQTHwzP/file.html Intro Satisfaction Let’s Spend The Night Together Flip The Switch Gimme Shelter Wild Horses (with Dave Matthews) Anybody Seen My Baby Interview with Keith Richards Saint Of Me Corina Corina (with Taj Mahal) Out Of Control Waiting On A Friend Miss You All About You Wanna Hold You It’s Only Rock & Roll The Last Time Like A Rolling Stone Sympathy For The Devil Tumblin’ Dice Honky Tonk Woman Start Me Up Jumpin’ Jack Flash You Can’t Always Get What You Want Brown Sugar Outro
Geplaatst 11 februari 20178 jr. Ray, ik heb hier de originele Stones story "Time is on our side" van de Beeb uit 1993. Zelfs het uitgeschreven draaiboek. Die serie heb je zeker al? Juul
Geplaatst 11 februari 20178 jr. Auteur Ik heb deze, US FM (Westwood One) 'Time Is On Our Side'. Rolling Stones 30th Anniversary Special. Hosts: Nicky Horne & Pat St. John op 6 CD's Volgens de gegevens uitgezonden op 24 mei, 1993 Is dat dezelfde ? Gegevens effe gauw erbij gehaald van de Zentgrafsite !!! 930524A 24th May: US FM (Westwood One) 'Time Is On Our Side'. Hosts: Nicky Horne & Pat St. John. Rolling Stones 30th Anniversary Special. (ca. 350 min.). Incl. - interview with KR - interview with MJ - interview with STU - interview with BW - interview with Glyn Johns - interview with Andrew Oldham - interview with Dick Rowe - interview with Ian McLagan - interview with Ron Malo - interview with Jimmy Miller - interview with Andrew King (promoter Hyde Park-concert) - interview with Alexis Korner - interview with MT - interview with RW - interview with Steve Lillywhite 11 februari 20178 jr. bewerkt door Raytje
Geplaatst 12 februari 20178 jr. Ik weet het niet Ray. Ik zal later vandaag even de BBC info bekijken en evt. posten.Maar al die info staat op andere schijven en ik zit nu ergens anders. En dan weten we het……….. We hebben er ten behoeve van 3FM destijds een serie van gemaakt. Niet onder de vlag van de TROS maar ik ben effe kwijt wie de presentatie deed. Wel was ik verantwoordelijk want echte docu expertise hadden ze bij 3FM niet, al zeg ik het zelf. ik heb hier nog een dank memootje van zenderbaas Paul v.d. Lugt. Ik kom er later vandaag op terug. Juul
Geplaatst 12 februari 20178 jr. zo Ray, dit is wat ik heb gekregen en zo hebben wij het gebruikt. ook een klein stukkie van deel 1 als voorbeeld. audio: fragment. http://www41.zippyshare.com/v/ZxGmjKHL/file.html
Geplaatst 12 februari 20178 jr. Auteur Altijd ben ik er ingeinterreseerd Ik kan mijn source niet zo gauw opzoeken, maar ik weet zeker dat je me er wel blij mee kan maken met deze 6 CD's en de info allemaal. 12 februari 20178 jr. bewerkt door Raytje
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.