Geplaatst 12 februari 20178 jr. Hier in Zwijndrecht kan ik momenteel een oldies station ontvangen op 1485 kHz. Het komt volgens mij uit Friesland. Het klinkt heel leuk en zeezender achtig. Omdat het een laag vermogen zender is vind ik het bijzonder dat de ontvangst nog redelijk is ook.
Geplaatst 12 februari 20178 jr. De zender staat in Friesland en.... Capelle aan den IJssel. Je hoort de laatste http://radioels.nl
Geplaatst 13 februari 20178 jr. Vincent en Wim Bedankt voor de info! Leuk om naar te luisteren Vannacht nonstop en wat ik hoorde was best ok om 1715 weer luisteren nu ik weer thuis ben van onze De Reclamestripclub en ook beetje nog banden van Golden Radio club opslaggarage Tot mijn verrassing is er presentatie! Vannacht hoorde ik direct een stem die me bekend voorkwam maar ik weet niet van wie Heb het ook wel moeilijk de laatste tijd, weken met mijn MG ziekte Dus durf niet te gokken wie de stem is van Jingle of nu de presentator Stem doet me ook denken aan René verstraten van Café Rene Via de link hier in West-Vlaanderen aan de westkust mooi te ontvangen ! Had even mijn recorder laten lopen en vergeten af te leggen Dus mooi dat ik het vergat.en hij nog loopt Benieuwd of er nog meer presentatie was Jean-Pierre 13 februari 20178 jr. bewerkt door Jean-Pierre De Zeerover bewerken
Geplaatst 13 februari 20178 jr. Auteur Ik zag op de site van Radio Els dat Rene Verstraten inderdaad mee doet.
Geplaatst 13 februari 20178 jr. 2 uur geleden zei Vincent: En de stam van Marc Jacobs zit in de vormgeving. Zijn stam? Laat het hem maar niet horen!
Geplaatst 25 februari 20178 jr. Op 13/02/2017 om 21:49 zei Vincent: Tijd voor een nieuwe (computer)bril. Dat is wel lachen Vincent. nou moet hij een computerbril aanschaffen Hi Hi
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.