Geplaatst 12 maart 20178 jr. Maud Mieke and the free radio band, dachten: We zijn nu toch bezig, dus laten we deze ook nog maar op single zetten. Sweet Caroline. Ik ben niet verantwoordelijk voor opgelopen gehoorschade. Ook dit kunstwerkje komt weer uit de verzameling van Piet Treffers. dank daarvoor. Sweet Radio Caroline - Maud, Mieke and the free radio band Hier het bewijs. 12 maart 20178 jr. bewerkt door Alex
Geplaatst 12 maart 20178 jr. Auteur Je kon het al aan zien komen op de foto. De Mokum TV Tune. Maud en de rest in een productie van Rob Olthof. Dank voor het delen van deze zeldzame singles Piet Treffers. Mokum TV tune door Maud, Mieke and the free radio band
Geplaatst 13 maart 20178 jr. Waarschuwing 'overheen' gelezen....... Behang krult hier spontaan van de muur. Gr. Cas.
Geplaatst 13 maart 20178 jr. Als ik straks niet in slaap val weet ik hoe het komt. Konden ze nu echt niemand vinden die wel kan zingen? En dat het nog op een single geperst wordt is al helemaal niet te geloven.
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd. Reageren is niet meer mogelijk.