Spring naar bijdragen

Tescun ICR-110


Vincent

Aanbevolen berichten

Ik kijk regelmatig op Ali Express naar kleine portable radio's. Er zit veel bagger tussen maar zo nu en dat zie ik er eentje waar ik nieuwsgierig naar ben. Zo zag ik begin van dit jaar de Tescun ICR-110. Middengolf en FM, op zich niet bijzonder. Maar ook een slot voor een micro sd kaart. Daarmee kan je niet alleen mp3 muziek afspelen maar ook kan je van de radio opnemen. En als hij dan in de aanbieding gaat kan ik het niet laten. Voor minder dan 3 tientjes inclusief verzendkosten bestel ik dan een nieuwe portable voor mijn verzameling.

 

Ik zit op dit moment op Texel en hebt hem maar eens meegenomen. Vandaag de 1602 kHz aangezet en op de opnameknop gedrukt. Het klinkt niet slecht: Please login or register to see this link.

 

Tescun_ICR-110.thumb.jpg.51b30b7d10959a818730fd90f04abf04.jpg58ff988f0c199_TescunICR-110-2.thumb.jpg.7f9481f23dc3d4f97a69a297b97fc3bc.jpg

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Juul:

Grappig ding Vincent.  Ik zal morgen je files effe downloaden. Ben reuze benieuwd.

Hoor je trouwens daar ook nog UK op de MW ?

 

Dit is de nieuwste :

 

Please login or register to see this link.

 

UK geen probleem. Absolute staat hier nu op. En die PL 880 heb ik ook bij me. Ontvangst is uitstekend, je kan kiezen uit meerdere filters (5, 3 en 2 khz oid) en heeft voor een portable een fantastisch geluid.

29 minuten geleden zei Harm ten Brink:

Als je tijd hebt, en dat heb je volgens mij wel, zet dan voor de grap 747 kHz even op.

Het zou me niets verbazen als dat keihard bij jou binnen komt.

Er is de laatste dagen wat onrust onder de 747 licentiehouders die tot de voordeur hinder ondervinden van de 'evenementenzender' uit Harlingen...

Ik zal morgen eens kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Harm ten Brink:

Als je tijd hebt, en dat heb je volgens mij wel, zet dan voor de grap 747 kHz even op.

Het zou me niets verbazen als dat keihard bij jou binnen komt.

Er is de laatste dagen wat onrust onder de 747 licentiehouders die tot de voordeur hinder ondervinden van de 'evenementenzender' uit Harlingen...

 

Zag op een ander forum een rapportje voorbijkomen met de vermelding dat die "evenementenzender" nabij  Leicester ( Engeland) nog te ontvangen is.

 

Vr gr

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De 747 is hier te ontvangen, maar zwak. De 1602 daarentegen...

 

Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.
Please login or register to see this link.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je zou ook naar de 1395 kunnen kijken Vincent.

Het komt me zo vreemd voor dat je de 747 dan zo veel zwakker ontvangt.

En zo als Harm het ook al mooi beschreef, bij een aantal vergunning houders wordt hun eigen signaal al bijna bij de voordeur weg gedrukt.

Na 5 km mag je nog wel over je eigen voordeur spreken ;)

 

Theo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu een bericht plaatsen en later registreren. Indien je al een account hebt, kun je je nu aanmelden om het bericht met je account te plaatsen.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

Laden...


  • Ondersteun Radiotrefpunt!

    Het in de lucht houden van Radiotrefpunt kost geld. Help ons! Met je donatie zorg je ervoor dat deze radiocommunity dagelijks actueel radionieuws kan blijven brengen. En je kunt blijven meepraten en genieten van alle historische radio-opnamen in het forum.

  • Onlangs hier

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Gebruikersstatistieken

    • Aantal leden
      6400
    • Meest online
      2923

    Nieuwste lid
    kees o
    Geregistreerd
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door gebruik te maken van deze website ga je akkoord met Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en Richtlijnen.